Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sacred 2 -peliseura [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boxraz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Boxraz

Member
Huomenna/ylihuomenna pitäisi tippua peli postilaatikkoon ja kaipailisin peliseuraa. Olisi hyvä jos mikki on,Peliaikani vaihtelee. Yleisin pelaan on päivät-illat.
GT Hubbezu

Vastaus: Sacred 2 -peliseura [X360]

Olisi hyvä jos mikki on

Hahhaaah, sanoo mister teippimikki ;)
"Sacred-boxi" on lämpeemässä 24/7 ja odottaa vain tekosyytä täräyttää kyseinen loistava peli käyntiin, joten laita viestiä kun meinaat veivata.

Hahhaaah, sanoo mister teippimikki ;)
"Sacred-boxi" on lämpeemässä 24/7 ja odottaa vain tekosyytä täräyttää kyseinen loistava peli käyntiin, joten laita viestiä kun meinaat veivata.

:D. Heti kun ollaan linjoilla samaan aikaan, pistetään Sacredi tulille. Olisiko tänään illalla? Toivottavasti saadaan lisää porukkaa kuitenkin mukaan,

Mää voisin joskus tulla mukaan. Vähän huonosti oon kenenkään semivieraan kanssa mitään jaksanut, mutta koitetaan taas.

GT: Jarec360

Tuo noosen aika sopii hyvin. Itse tulen varmaan siinä 19.00 pelailemaan. Ellenb aikaisemmin. Entäs Rutabaga sopiiko tänään?

Kyl mä tässä hollilla oon. Käynnistelen tota lootaa aina sillontällöin ja kattelen onko jotain muutoksia.

Hyvät pelit oli. Tosin tyssäsi omaan poistumiseen :(. Koitetaanko huomenna uusiksi, (Eskimo oksa huitoja tulee takaisin).

Tänään menee mahdollisesti myöhempään.
Pitää noutaa autoa huollosta yms...
Mutta sikäli jos poppoo sattuu yhtäaikaa linjoille niin täräytetään toki käyntiin.

Jep en olekkaan hetkeen pelannut tätä mahti peliä. Olisiko kenelläkään innostusta aloittelemaan uudestaan uusilla hahmoilla? Neljä pelaajaa jos saataisiin olisi aika nice :).

Oma seikred lähti kiertoon joten mut voi laskea pois pääluvusta.

Ylös Bottom