Vastaus: Sacred 2 [PS3]
SACRED 2: Fallen Angel - Ice & Blood expansion tulossa!
Virallinen ilmoitus
Sacred 2 Add-on: Ice & Blood announced - Sacred / Sacred 2 Official International Forum
Juttua lisäosasta..
Sacred 2 Add-on: Ice & Blood announced - First screenshots - Sacred 2, add-on, blood, ice - PC Games Hardware
screenejä.
Sacred 2: Ice & Blood - Screenshots | Bilder-Galerie | Aktuell
Paketti tulee sisältämään:
- Paljon lisää pelattavaa (tehtäviä, 2 uutta aluetta,)
- Uusia ominaisuuksia
- Dragonmage hahmoluokan
- Lisää tavaraa kaikille hahmoille
- uusia vihollisia.
Periaatteessa tuo on mahdollista jos kaverisi nappaa Sacredin tallennuksensa USB tikulle ja loggaa sisään pleikkarillasi jonka jälkeen tietty ottaa usbilta tallennustiedostonsa ja laittaa sen tallennuksille tarkoitettuun kansioon. Tällöin 1 pelaaja eli sinä otat hahmosi normaalisti ja kaverisi "dual loggaa" sisään omalla accollaan niin hän voi valita oman hahmonsa.
En ole testannut mutta näin se näyttäisi toimivan ainakin mitä itse on splitscreeniä pelannut.
(en ole tuota tallennuksen siirtoa koittanut) Tallennuksia siirrellessä kannattaa kyllä olla varuillaan, jotain juttua/huhua on ollut että tämä on tehnyt joistain hahmoista "ei pelattavia" netissä (lähinnä siksi että tällä tavalla itemeitä voisi helposti kopioida)
SACRED 2: Fallen Angel - Ice & Blood expansion tulossa!
Virallinen ilmoitus
Sacred 2 Add-on: Ice & Blood announced - Sacred / Sacred 2 Official International Forum
Juttua lisäosasta..
Sacred 2 Add-on: Ice & Blood announced - First screenshots - Sacred 2, add-on, blood, ice - PC Games Hardware
screenejä.
Sacred 2: Ice & Blood - Screenshots | Bilder-Galerie | Aktuell
Paketti tulee sisältämään:
- Paljon lisää pelattavaa (tehtäviä, 2 uutta aluetta,)
- Uusia ominaisuuksia
- Dragonmage hahmoluokan
- Lisää tavaraa kaikille hahmoille
- uusia vihollisia.
Oon tässä ollut viikon verran Sacred 2:n onnellinen omistaja. Toistaiseksi ehtinyt vasta vähän riipaisemaan pintaa. Parin kaverin kanssa on tullut verkkomoninpeliä pelailtua, josta tulikin sitten mieleen seuraava kysymys:
Onko mahdollista pelailla kaverin kanssa samoilla hahmoilla välillä verkon välityksellä ja välillä samalla koneella? Jos on, niin miten tuo tapahtuu?
(Tästä on varmasti puhuttu tässä ketjussa ennenkin, mutta alkaa olla ketjulla sen verran mittaa, että päätin kysyä itse.)
Periaatteessa tuo on mahdollista jos kaverisi nappaa Sacredin tallennuksensa USB tikulle ja loggaa sisään pleikkarillasi jonka jälkeen tietty ottaa usbilta tallennustiedostonsa ja laittaa sen tallennuksille tarkoitettuun kansioon. Tällöin 1 pelaaja eli sinä otat hahmosi normaalisti ja kaverisi "dual loggaa" sisään omalla accollaan niin hän voi valita oman hahmonsa.
En ole testannut mutta näin se näyttäisi toimivan ainakin mitä itse on splitscreeniä pelannut.
(en ole tuota tallennuksen siirtoa koittanut) Tallennuksia siirrellessä kannattaa kyllä olla varuillaan, jotain juttua/huhua on ollut että tämä on tehnyt joistain hahmoista "ei pelattavia" netissä (lähinnä siksi että tällä tavalla itemeitä voisi helposti kopioida)