Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saitek DVD Commander II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JJarno
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JJarno

New Member
Saitek DVD Commander II

Kertokaapa lisää tästä Saitekin paremmasta kapulasta (ei siis se riisuttu DVD Remote Control).

Joitain eroja/plussaa Sonyn kaukosäätimeen verrattuna:
- IR-palikassa peliohjaimen läpivienti (toista ohjainta ei tarvi irrottaa)
- ON/OFF (standby) nappi!!!
- toimii PS2:n lisäksi kolmen muun laitteen kaukosäätimenä (TV,VCR,SAT)
- siedettävämpi ergonomia + ulkonäkö (tosin IR-palikka on rumempi)

Luonnollisesti tästä puuttuvat ne (bonus)toiminnot, jotka saa Sonyn säätimen+ajureiden mukana.
Toisaalta yllä mainituilla perusominaisuuksilla hakkaa "yleiskäytössä" Sonyn mennen tullen...vai?

Eri asia sitten kannattaako hankkia, kun omistaa jo Sonyn kaukosäätimen...

Olen tyytyväinen kapulaan. Ohjailen sillä pleikkaa, tv:tä ja vhs-videoita. Ainoastaan yksi asia harmittaa kun en saa tekstitv:tä päälle tuolla. Yhden pienen nappulan takia tv:n oma kapula on edelleen pöydällä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan whome
Olen tyytyväinen kapulaan. Ohjailen sillä pleikkaa, tv:tä ja vhs-videoita. Ainoastaan yksi asia harmittaa kun en saa tekstitv:tä päälle tuolla. Yhden pienen nappulan takia tv:n oma kapula on edelleen pöydällä.

Ehdin jo innostua, mutta luin sitten Saitekin kotisivuilta tuon kapulan käyttöohjeet. ON/OFF (standby) nappi on tarkoitettu kaikkien muiden laitteiden ohjaamiseen mutta sillä *EI PYSTY* kytkemään PS2:sta päälle/pois tai antamaan "nappia". Mainoksessa ei tuota pientä puutetta oltu ilmoitettu...

Minulla on Saitekin halvempi DVD-kake mihin olen ollut tyytyväinen. Nappuloita vähemmän kuin Sonyn omassa kapulassa, joten sitä on helppo käyttää myös "näppituntumalta". Pienen etsiskelyn jälkeen siitä löytyy samat ohjauspainikkeet kuin PS2-ohjaimesta vaikka niitä ei ole erikseen merkittykään.

Ylös Bottom