Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saksassa kielletyt pelit ei toimi xboxillani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dunder
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dunder

New Member
En saa haettua seuraavia pelejä marketplacesta. En voi edes hakea näitten pelidemoja

Doom, Duke nukem, mortal kombat, CoD WaW Map pack 1.

Sanoo vaan "not available in your current location". Juuri nämä pelit taitaa olla kiellettyjä saksassa. Xboxin tukihenkilö väittää että se johtuu siitä että ip osoitteeni on eri maasta kun mikä mun xboxissa on laitettu. Xboxin region on ruotsi. Ostin boxin vpd.fi:stä ja epäilen että ne on tuonut boxinsa saksasta koska xboxin laatikossa on saksan sensuriviraston tarra (USK).

Onko jollain muulla ollut samantapainen ongelma ja voiko joku jolla on vpd:stä ostettu xboxi vahvistaa tämän?

Vastaus: Saksassa kielletyt pelit ei toimi xboxillani

öööö en ole varma mitä tuossa tilanteessa on tekeillä.

Voisit koittaa tehdä uuden gamertagin johon laitat yhteystiedot britteihin jolloin konsoli menee brittien liveen. Tein itse näin kun huomasin että brittien servereillä löyty Gta san andreas live originaleista. Googlella löytyy ohjeet miten tehdään gamertag eri regionin liveen.

Eihän tuossa tilanteessa voi tehdä muuta kuin palauttaa konsolin. Jos myydessä ei ole sanottu, että kyseessä on Saksaan tarkoitettu versio, sehän riittää syyksi.

öööö en ole varma mitä tuossa tilanteessa on tekeillä.

Voisit koittaa tehdä uuden gamertagin johon laitat yhteystiedot britteihin jolloin konsoli menee brittien liveen. Tein itse näin kun huomasin että brittien servereillä löyty Gta san andreas live originaleista. Googlella löytyy ohjeet miten tehdään gamertag eri regionin liveen.

Latasitko kanssa sen, ihan europisteillä, näin ohi aiheen kysyen??

Ylös Bottom