Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Salibandy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tvaajasaari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tvaajasaari

New Member
Kuka teistä katsoi salibandyn MM-kisoja? Itse ainakin katselin innokkaasti Suomen otteluita. Ketkä teistä harrastaa salibandyä,
minä olen kankaanpään juniori joukkueessa. Ja mitä
mailoja teillä on käytössä? Mulla on Canadien evolution, hinta
n.70e.

Parista pelistä oon jonkusen erän kahtonut, eli ei oo tullut hirveesti katsottua, sitä paitsi salibandyn MM-kisat on tylsempää katsottavaa mitä tavalliset sarja pelit, kun kukaan ei uskalla heittää ylimääräistä kikkaa, se on vaan semmosta nysväystä.
Joo, väline urheiluahan se sählykin on.

(Edit:Korjausta)

Oon joskus pelannu seurakunnan joukkueessa, mutta valmentaja kuoli tulipalossa niin se loppu siihen :( . Maila oli Canadienin joku 500mk hintanen silloinen huippumalli.
MM-kisoja kattelin jonku verran, lähinnä ihailin Tähkän temppuiluja :D . Saiskohan niitä netistä muuten...

Enpä kattonu, mutta on tullu ite pelailtua. Ja paras mailoistani on tietty Canadien Evolution. Se kikkaa äässiä.

Jaa'ah, poijjat innostuneet Canadiensista. Itsellä on tällä hetkellä ollut käytössä Unihockeyn R-57, joka on muuten ihan kelpo väline, mutta krippi on aivan helvetin paksu ja kripithän on tunnetusti kalliita, joten...

Salmingin mailaa olen myös käytellyt kun joukkueelta pari vuotta sitten sain (empä muuten pelaa enää), mutta ei se oikein myöskään täysin käteen sopinut. Sitten löytyy vielä ikivanha Karhu, joka oikeastaan on varreltaan ihan mukava.

Kisoja katselin pari peliä Suomen osalta ja finaali oli tietysti se toinen niistä peleistä. Ehkä sitten ensi vuonna on Suomen vuoro...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman
Ehkä sitten ensi vuonna on Suomen vuoro...

Ensi vuonna on ainoastaan naisten mm-kisat, jotka suomi voikin hyvin voittaa. Näitä arvoturnauksia järjestetään salibandyssa nimittäin kahden vuoden välein. Lisäksi miesten ja naisten arvokisat ovat eri vuosina. Näin ainakin muistelisin. Mutta ainahan on vuosi 2004...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke

Ensi vuonna on ainoastaan naisten mm-kisat, jotka suomi voikin hyvin voittaa. Näitä arvoturnauksia järjestetään salibandyssa nimittäin kahden vuoden välein. Lisäksi miesten ja naisten arvokisat ovat eri vuosina. Näin ainakin muistelisin. Mutta ainahan on vuosi 2004...

Taitaa Ruotsi viela hallita tatakin lajia?

Yeh tulihan noita kisoja jonkun verran kateltua, ainakin sitä loppuottelua. Harmi vain että Ruotsi oli jälleen parempi. Kiva seurata Tähkän mailataitoa, vaikkei nyt kyllä mitään ihmeellistä esittänykkää. Itekkin olen vähän aikaa pelannut ihan peräti 6-divarin joukkueessa, mutta lopetin, koska valmentaja kävi vituttaa. Nykyään pelailen ihan kaveriporukassa. Suosin itse ainoastaan exelin mailoja ja löytyy Tiger Cat, Catapult ja sitten näistä uusimmista en nyt kyllä nimeä muista, mutta kuitenkin. :p

Muistan elävästi kuinka KAIKKI lukion liikuntatunnit piti pelata sählyä/salibandya. Jotain rajaa siihenkin! Sen takia en enää vapaa-ajallani ole viitsinyt sählymailaan tarttua, vaan lähden mieluummin vaikka uimaan tai pelaamaan krokettia ;)

Täältä löytyy tämmönenkin aihe...Kävin MM-finaalin katsomassa ihan paikanpäällä ja olihan melkoinen tunnelma...Itse pelailen Happeen junnuissa ja käytän nykyään Hand of Doomia mailana...:D

Pistettiin kaveriporukan kanssa säbäjengi pystyyn ja lähettiin mukaan tohon Tapiolan Arena Centerin Lepakkoliigaan. Ihan mukavaa touhua, säännöt on vielä vähän hakusessa, joten meidän jengi istuu aika paljon jäähypenkillä :(

Kyllähän noita MM-kisoja seurailee,mutta sarjapelit ei oikein innosta,vaikka UK-näkyykin.Johtuu varmaan siitä,ettei ole niinkään suosikki-joukkuetta.Toki kavereiden kanssa tulee pelailtua.Meinaa vain väki loppua kesken.Ja mailana käytän Christian Metal.

Hmh.Kankaanpää?
Pelaatkos vieläkin salibandya?..Olen halunnut vaikka kuinka kauan aloittaa pelaamisen,mutta eipä taida tytöillä joukkuetta löytyä..? ..Hmh..
Pelasitkos sinä kauankin?..:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman
Jaa'ah, poijjat innostuneet Canadiensista.

Ei se Canadien niin hyvä maila ole, Fat Pipe sen olla pitää. Vaikka itellä onkin Koho.

En ite enää pelaa ku joukkue meni menneinä vuosina nuri....

Vastaus: Salibandy

Vanha ketju ja pakko oli nostaa ylös, kun 26.9 pärähtää taas kausi käyntiin. Paljonko täällä on salibandyn harrastajia. Ilmeisesti verrattaen vähän, kun aihe vajonnut aikas alas ja viimeksi kirjoitettu n. 4 vuotta sitten.
Nyt olisi aika jo herutella mitä tulossa ja mitä olisi odotettavissa tulevalla kaudella.
Harjoitus pelit mennyt toistaiseksi itellä kommelluksitta ja huomenna pitäisi vielä nykästä kahdet harjoitusottelut ennen kauden alkua. Rupee jo puntti hieman vippattamaan täällä.

Vastaus: Salibandy

Pelasin n. 5 vuotta, ja lopetin 6. luokalla. Lopetin, koska sählykerhoon ei yhtenä vuonna tullut tarpeeksi pelaajia.
Fatpipe se aina oli. Viimeisin malli (erittäin hyvä sellainen) oli Wiz 26.

En seuraa salibandya, enää.

Ylös Bottom