Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sama profiili offline ja online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joppela
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Joppela

New Member
Moi, (tällä kertaa:rolleyes:) ongelmanani on se, että en saa offline-profiiliani online tilaan. Gamertagini on siis Jombsi. Kun yhdistän Liveen, niin en saa Jombsia onlineen. Se sanoo, että Livessä on jo tollainen jätkä kuin Jombsi, enkä siis pääse eteenpäin. Loin kyllä jo Xbox.comiin tuon Gamertagin.
Ainoa asia jolla pääsisin tuossa eteenpäin on "Recover Gamertag" ja silloin saan profiilin nimeksi Jombsin, mutta sillä ei ole mitään gamerscorea. Mikäs avuksi? :)

Vastaus: Sama profiili offline ja online

Moi, (tällä kertaa:rolleyes:) ongelmanani on se, että en saa offline-profiiliani online tilaan. Gamertagini on siis Jombsi. Kun yhdistän Liveen, niin en saa Jombsia onlineen. Se sanoo, että Livessä on jo tollainen jätkä kuin Jombsi, enkä siis pääse eteenpäin. Loin kyllä jo Xbox.comiin tuon Gamertagin.
Ainoa asia jolla pääsisin tuossa eteenpäin on "Recover Gamertag" ja silloin saan profiilin nimeksi Jombsin, mutta sillä ei ole mitään gamerscorea. Mikäs avuksi? :)

Käypä xbox.com:n puolella muuttamassa 'Jombsi' joksikin muuksi ja yritä sitten yhdistää oman boxisi gamertag 'Jombsi' liveen - minulla toimi tuohon tapaan. Ei siis kannata tehdä gamertagejä xbox.com:n puolelta käsin vaan itse boxista.

Vastaus: Sama profiili offline ja online

Tuoreena xboxin omistajana minulla olisi vähän saman tyyppinen ongelma, mutta kuitenkin hieman eri. En löytänyt haullakaan vastausta. Toivottavasti joku osaisi auttaa.

Boxi oli ollut minulla n. pari viikkoa ennen kuin sain modeemit ja muut hommattua ja Liven toimimaan. Sinä aikana oli tietenkin jo pelattu Forza 2:sta ja kerätty gamescorakin jonkun verran.

Oma gamertagini hyväksyttiin Liveen sellaisenaan, mutta veljen gamertagia ei sellaisenaan hyväksyttykään, kun hän Liveen yritti kirjautua. Eli gamertag oli Erkkiesimerkki (ei siis oikeasti ollut tuo, mutta nyt näin esimerkkinä) ja "kone" ilmoitti, että tuo Erkkiesimerkki on jo käytössä Livessä jollakin muulla. No, velipoika muutti tagin muotoon Erkkiesimerkki66 ja tämän Live sitten hyväksyikin.

Mutta nyt on ongelmana se, että Erkkiesimerkki66:n gamescore on nollilla. Erkkiesimerkki nimellä oli mm. Forza2:ssa kerätty jo mukavasti gamescorea ja archievementeja, ja suotavaa olisi, että ne olisi saanut mukanaan myös tuonne Liveen.

Kysymys kuuluukin, että miten Erkkiesimerkin gamescoret ja muut tilpehöörit saisi siirrettyä tuolle Erkkiesimerkki66:lle?

Ylös Bottom