Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sampo Electron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mickwinder
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mickwinder

New Member
Sain kortin numeron postissa, mutta en osaa vastata kun Live kysyy kortin toiminta-aikaa (Expiration Date), eli milloin kortti umpeutuu. Haluasin saada tilini nopeasti toimimaan ja kortti saapuu vasta viikon päästä. Kuulemma tieto löytyy kortin takaa. Onko asialla paljon väliä ja voinko pistää siihen mitä vain? voisiko joku uusi Sampo Visa Electron kortin omistaja kertoa oman Expiration Daten, koska vain kuukausi ja vuosi on tärkeä. Itse kävon avaamassa tilion lokakuun lopussa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mickwinder
Uskaltaako pistää nyt, vai onks sillä paljonkin väliä jos se heittää vähän.
Maksaminen ei onnistu, jos päivämäärät ovat väärin. Mutta saa kyllä yrittää niin kauan että natsaa. :rolleyes:

Korttihan on voimassa 3vuotta eli jos sait kortin numeron
esim. lokakuun lopussa niin laita siihen 10/2006.
Mulla toimi ainakin...

Mä sain ton electronin jo lokakuun puolessa välissä, mut luulisin että sulla se on 10/2006 jos olet sen lokakuun puolella tilannut, mutta koskaan ei voi olla täysin varma...

Nyt *piip* sain tänään nuo Sammon visan tiedot eikä niillä päässyt Liveen :( ... Laitoin EXP daten niin kuin yllä sanottiin (kokeilin varmaan 20 kertaa). Kortti tulee vasta vähän ajan päästä. Kun yritin päästä sisään tulee teksti: Credit Card cannot be auchtorized. Enter another card (tjsp.) tarkastin numeronkin 4 kertaa. Mitäs nyt? Haluan päästä pelaamaan Liveen.

Ei perhana... Unohdin että siellä täytyy olla rahaa... Eikö vain? No käyn huomenna laittamassa ja sitten jos saan toimimaan niin huomenna nähdään Livessä (tuun pelaamaan Rainbowsix 3:sta jos toimii).

Viimeksi muokannut moderaattori:
joo, siellä tilillä pitää olla vähintään 1 euro rahaa... itsellä piti soitella kaikki tutut läpi että sais jostain 42 senttiä lisää rahaa tilille...

Sen voimassaoloajan (samoin kun kortin numeron) näkee ennen kortin saapumista kätevästi Sammon verkkopankista. Otit kai ilmaiset palveluavaimet tilinavauksen ja kortin tilauksen yhteydessä?

Ylös Bottom