Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Samsungin puhelimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Joulu lähestyy, ja mahdollisesti olisi uusi puhelin kiikarissa, tällä kertaa Samsungin. Kertokaa kokemuksia eri malleista ja tietoa laadusta, käyttiksestä ja muusta. En ole ennen tuotteisiin tutustunut, mutta käsittääkseni kysessä on ihan laadukas matkapuhelinvalmistaja.

Jees, itse ostin kesällä Saksasta Samsungin SGH-300M, tympäännyttyäni Noksun luureihin, joita minulla ehti olla 6kpl kolmen vuoden sisällä.

SGH-300M on ollut erittäin positiivinen yllätys minulle. Se on pienikokoinen (70g), mutta silti helppokäyttöinen (vaatii muutaman tunnin totuttelun isompi kokoisen puhelimen jälkeen). Kaikki nykypäivän peruspuhelimen ominaisuudet löytyvät ja erityistä plussaa minulta saavat loistava värinäyttö (65 000 väriä) ja EMS-viestimahdollisuus. Lisäksi puhelimen ulkonäkö/muotoilu on nätti (kekseliäs) ja polyfonisissa soittoäänissä on enemmän potkua kuin Noksun puhelimissa.

Miinusta saa "kieli", suomen kielisillä valikoilla tulee vastaan: Ääniase tukset, Verkkop alvelut ja joitain muita vastaavia pikkukielivirheitä. Eli sinänsä aika harmitonta ja jos se häiritsee pahasti, saa sen korjattua kielipäivityksellä.

Hintaa kapistukselle tuli 290e ja oli jo senkin puolesta hyvä ostos. Suomessa hintaa on vieläkin reilut 50 enemmän.

Puhelinkioski.comin foorumi on hyvä paikka, jos haluaa kysellä mitä tahansa puhelimiin liittyen (lähes kaikki käyttäjät ovat aikuisia ja valmiita auttamaan).

Kiitos. SGH-C100-malli on tällä hetkellä tuntumassa, koska tuntuu suht halvalta peruspuhelimelta (40-kanavaiset polyfoniäänethän kuuluvat jokaisen puhelimen perusominaisuuksiin).

Ylös Bottom