Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Aseista sen verran että haulikko on returnalin tapaan tässäkin mun inhokki, jotenkin vaa niin huono tai en osaa ja rynkky returnalin tapaan se suosikki.
Sama täällä! En vaan tajua miten sillä pitäis saada mitään aikaan. Varmaan pitäis melee artifacteja siihen kylkeen sitte keräillä tai jotain. Mutta ihan kamala ase.
Repeater Crossbow
ylivoimasesti paras ase omaan makuun pelissä.
Eilen pääsin viimeiseen biomiin tässä. Ollut ihan sopivan haastava kyllä ja paljon saa noilla pysyvillä päivityksillä helpotettua peliä. Samoin jos aloittaa runin alusta, eikä oikaise viimeisimpään biomeen, niin uudemmat alueet on sitte aika paljon helpompia. Meni viimeiset 3 bossia ekalla kertaa läpi tällä taktiikalla.
Eihän tää ketään kiinnosta mutta tulikohan tunti yritettyä ps5 pro:lla sitä psn trialia niin visuaalisesti hieno mutta eipä mitään koukkua iskenyt.. kuolon jälkeen oli aina helkutin tylsä edetä sinne minne piti. Ei vaan tunnu nää olevan omaa genreä.
Eihän tää ketään kiinnosta mutta tulikohan tunti yritettyä ps5 pro:lla sitä psn trialia niin visuaalisesti hieno mutta eipä mitään koukkua iskenyt.. kuolon jälkeen oli aina helkutin tylsä edetä sinne minne piti. Ei vaan tunnu nää olevan omaa genreä.
Ymmärrän hyvin jos ei ole omaa genreä, ei ole itellekkään niitä suosikkeja. Tässä on kuitenkin aika paljon kevennetty tätä siitä normaalista roguelite kaavasta, kun on pysyvä hahmon kehitys sekä mahdollisuus aloittaa uusi kierros siitä viimeisimmästä biomista mihin on päässyt. Ei siis ole pakko aloittaa jokaista kierrosta ihan alusta, kunhan pääsee vähän alkua pidemmälle pelissä.
Mä jo ihmettelin et miten tää peli on nyt niin helvetin vaikeeta, nii olin laittanut sielt kaikkia hulluja modeja päälle missä elite vihut esim on vahvempia ja second chance dissabled ja vaikka ja mitä. Kävin sit niitä hieman muuttamassa niin johan alkoi taas helpottaa. Ei se edelleen pelistä tee mitä läpsyttelyy, mut mun mielestä tämä on hyvä uudistus että voit hieman helpottaa tai vaikeuttaa tai siltä välitlä joku täydellinen balanssi juuri semmoseks mikä sulle on sopivinta.
Mutta ovat kuitenkin hyvin balanssissa, nämä ovat vähän niiku easy, hard ym vaikeustasot mut hieman eri tavalla toteutettu. Mut silti pakko sanoo, en tiedä kuvittelenko mutta tämä jostain syystä silti tuntuu vaikeemmalta mitä Returnal? Siitä huolimatta että tässä on muka tehty peliä hieman helpommaksi tai kaikille sopivammaksi, en ollut näin pitkään jumissa yhessä paikassa niin pitkään mitä tässä.
Olen nyt kohdassa:
Desecrated Fortress ja olen sinne iso lintu bossin asti päässyt ja melkein sen voittanutkin, mut nyt on tullut joku jäätävä jumitus että en ole edes sinne bossiin asti enää pitkään aikaa päässyt.
Kyl täs vähän alkoi jo kirosanoja kovaan ääneen suusta tulemaan niin että vaimoki jo kysyi että "mitä sä siel huudat ku parvekkeelle asti kuului"
Mut tosiaan, se voi johtua siitä kun kikkailin modien kanssa enkä lukenut mitä ne tekee, kuhan kytkeilin niitä päälle jotenkin ja valmis, sit ku aloin oikeesti ajatuksen lukemaan mitä ne tekee nii siel oli vaikka ja mitä peliä vaikeuttavia modeja päällä. Katotaa nyt jospa tämä nyt helpottais sen verran että pääsis eteenpäin. Ainakin nyt ne muutamat kohat missä ennen kärsin ja kiroilin meni läpi heittämällä, et ehkä ne modit nyt on paikallaan.