Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Saved!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Justin Bailey

New Member
Otin tän esille, kun leffa on tullut juuri kotoiseenkin levitykseen, itse tsekkasin R&A:ssa.

Saved! on rento pieni elokuva, joka käsittelee isoja ja tärkeitä aiheita. Culkin on loistava, kuten muutkin näyttelijät. Miinusta tulee vain käsikirjoituksesta. Muutamia liian helppoja ja suurten massojen ehdoilla eteneviä ratkaisuja - ei onneksi liikaa pilatakseen koko tunnelman. Harmiksi ne osuvat keskeisiin kohtiin elokuvaa, jotta peruspulliaisillakin olisi enemmän tarttumapintaa. Tästä olisi hauska nähdä vaihtoehtoinen versio, ilman hollywood-saippuointia. Tällaisenaankin ehdottomasti katsomisen arvoinen elokuva :)

Oma pisteytys:

3.5 / 5

Vastaus: Saved!

Jarmo, Saved! käsittelee siis uskonnon / uskomisen problematiikkaa, kuten myös ennakkoluuloja ihmissuhteissa ja elämässä yleensä. Tyylillisesti Saved liikkuu draaman, satiirin ja "teinikomedian" kulisseissa. Ehdottomasti katsomisen arvoinen elokuva, vaikka kärsiikin mainitsemistani ongelmista. En missään nimeessä suosittele lukemaan IMDB:n tarinoita ennen elokuvien katsomista. Siellä kun on aina tapana kertoa juonesta / tapahtumista enemmän kuin olisi tarve.

Ps. ja nyt kun itse kurkkasin sinne, niin hyvä keskiarvo tosiaan tällaiseksi leffaksi.

Justin Bailey sanoi:
En missään nimeessä suosittele lukemaan IMDB:n tarinoita ennen elokuvien katsomista. Siellä kun on aina tapana kertoa juonesta / tapahtumista enemmän kuin olisi tarve.

Niin, mutta kyllä kai sieltä ton plot outlinen voi vilkasta.

Plator, juu, kukin tietty tavallaan, mutta itse nautin elokuvasta enemmän tietäessäni siitä etukäteen mahdollisimman vähän. Omaan makuuni IMDB:n Plot Outline kertoo tässä(kin) tapauksessa liikaa elokuvan tapahtumista.

Ylös Bottom