Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

saw 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kungfumaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kungfumaster

New Member
mitäs mieltä tämän tulemisesta? Itse odotan innolla että pääsee näkemään pystyykö tämä vieä olemaan edeltäjiensä veroinen:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: saw 5

Itse en jaksa kovin paljoa enää innostua viidennestä osasta... Ensimmäinen elokuva on mielestäni edelleen parhaita elokuvia jännitys/kauhu -akselilla. Kakkonen oli vielä varsin hyvä ja siinä pysyi homma "kasassa" mutta kolmonen ja nelonen alkoivat molemmat olemaan jo aika teennäisiä (tarkoitan tässä sitä katsojan huijaamista, joka varsinkin ykkösessä toimi aivan loistavasti!) Tottakai jos elokuvaa ihan puhtaasti splatterin ja kidutuskohtausten takia katsoo niin kyllä ne ajaa asiansa. Vitonen pitää varmaan näön vuoksi käydä kattomassa mutta tuskinpa tulee hankittua dvd:lle, ellei se onnistu pelastamaan tätä elokuvasarjaa :D

Juu. En tiedä itse varmaan ostan sen dvd:lle. Kuulun niihin keräilijöihin keillä pitää olla leffasta se koko sarja ettei ole vajaita :P

Juu. En tiedä itse varmaan ostan sen dvd:lle. Kuulun niihin keräilijöihin keillä pitää olla leffasta se koko sarja ettei ole vajaita :P

Jep, mulla on kyllä hieman sama ongelma. En erityisemmin pitänyt Matrix Revolutionsista mutta ostinpa sen kuitenkin että sarja on täysi. Joissain asioissa meikäläisessä on vähän perfektionistin vikaa, eli häiritsi pitkään kun ei sitä 3. osaa löytänyt hyllystä :) Voipi olla että alelaarista tulee sitten napattua mukaan joskus se Saw V :cool: Jostain (luotettava lähde) kuulin että olisi 6. osakin tulossa, mutta en tiedä onko tämä vain "tornari" vaiko ihan tosi juttu :D

Oikeasti? Voi kehveli sillä ainakin tähän mennessä Sawit on ollu ihan huippuja. Onhan tässä edes näyttäviä pulmakuolemia?

Jaa että sekin on huonontunu. ensimmäinen osa on kyllä paras osa tähän mennessä. No käynpä vuokraamassa kyseisen leffan lähiaikoina. saw 2 oli myös hyvä.

Juuri Saha viitosen nähneenä, en voi kommentoida kuin yhdellä tavalla...

Koska on uutisoitu, että Saw-elokuvien sarja on pian (ellei sitä jo ole) maailman tuottavin kauhuelokuvien sarja, niin uskoni ihmiskuntaan horjuu suunnattomasti.
Alan suorastaan kaivata Lex Luthorin, Dr. Evilin tai agentti Smithin kaltaista puhdistajaa, joka pommittaisi meidät apinat sinne kivikauteen, kuten nähtävästi kuuluisi olla.
Hyi perse! (ja tähä kohtaan yökkäävä hymiö, joka kuvailee koko saamarin sarjaa!)

Ylös Bottom