Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Secret Agent Clank

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suurimies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rachet and Clank: Clank the secret agent

Size Matters ja Tools of Destruction löytyy kaapista, joten tämäkin on varmaan pakko-ostos.

Muuten, milloin tämä julkaistaan? Itse kuulin, että keväällä, mutta olisi kiva tietää vähän tarkempi aikataulu.

EDIT: Ei olekaan pakko-ostos, demo ei vakuuttanut sitten pätkääkään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

näillä näkymin vain psp:lle.
tosin kaipa tämäkin sitten käännetään ps2:lle kuten size matters.

edit:jahas ehdeit muokkaamaan.

ei tämä mitään jatkoa suoraan kyllä ole.
tai jos on niin aika moista selittämista saa olla että saataisiin sopimaan size mattersin perään.

Mikäs nimenväännös tuo Ratchet & Clank: Clank the Secret Agent on? :p Nimihän on pelkkä Secret Agent Clank. En tiedä mihin se sijoittuu juonellisesti, mutta ainakin sen saa jollain tapaa yhdistettyä Tools of Destructionin kanssa (saa kait jotain boonusta). Ehkä on sitten jotenkin kytköksissä siihen?

Julkaisu tapahtuu näillä näkymin joskus kesän aikana, ei vielä keväällä.

Mikäs nimenväännös tuo Ratchet & Clank: Clank the Secret Agent on? :p Nimihän on pelkkä Secret Agent Clank. En tiedä mihin se sijoittuu juonellisesti, mutta ainakin sen saa jollain tapaa yhdistettyä Tools of Destructionin kanssa (saa kait jotain boonusta). Ehkä on sitten jotenkin kytköksissä siihen?

Julkaisu tapahtuu näillä näkymin joskus kesän aikana, ei vielä keväällä.
No se nimi ainakin on ihan minun omia mahtavia säädöksiä...:cool: Mutta onko se euro vai joku muu versio mikä on tulossa kesällä? (Jos siis on tulossa kesällä)

Ja juonellisesti se vissiin sijottu johku semmoseen että ne hokas jonku superpahiksen joka siis varmaan uhkaa koko universumia ja sitte ratchetti on menos hakkaan kaikki mutta ratchetti onki jo niin tunnettu niin asialle pistettiin clank. (en oo ihan varma)

No se nimi ainakin on ihan minun omia mahtavia säädöksiä...:cool: Mutta onko se euro vai joku muu versio mikä on tulossa kesällä? (Jos siis on tulossa kesällä)

Ja juonellisesti se vissiin sijottu johku semmoseen että ne hokas jonku superpahiksen joka siis varmaan uhkaa koko universumia ja sitte ratchetti on menos hakkaan kaikki mutta ratchetti onki jo niin tunnettu niin asialle pistettiin clank. (en oo ihan varma)

Ah mitä kieltä. Sori vaan oli pakko mainita tuosta :D, kun oli niin omituisia lauseita täynnä viestisi. Jos olisi mahdollista saada edes suht selkeää suomea pisteineen ja alkukirjaimineen olisin onnellinen. Tuommoista on nimittäin jo vaikea lukeakin.

Itse pelistä ei ole mitään ihmeempiä tietoja, mutta kyseessä voi siis olla pelkkä Clank-seikkailukin ainakin nimen perusteella? Harmittaa vähän, sillä itse olen tykännyt Ratchetilla räiskimisestä hienojen aseiden takia. Ostettua tulee varmaankin joka tapauksessa, kun laatutyötähän nämä on aina ollut. Mutta katellaan.

Ah mitä kieltä. Sori vaan oli pakko mainita tuosta :D, kun oli niin omituisia lauseita täynnä viestisi. Jos olisi mahdollista saada edes suht selkeää suomea pisteineen ja alkukirjaimineen olisin onnellinen. Tuommoista on nimittäin jo vaikea lukeakin.

Itse pelistä ei ole mitään ihmeempiä tietoja, mutta kyseessä voi siis olla pelkkä Clank-seikkailukin ainakin nimen perusteella? Harmittaa vähän, sillä itse olen tykännyt Ratchetilla räiskimisestä hienojen aseiden takia. Ostettua tulee varmaankin joka tapauksessa, kun laatutyötähän nämä on aina ollut. Mutta katellaan.
Just...No mutta koeta olla ymmärtäväinen meitä Suomen kielen väärinkirjoittajia;) (Yritän parantaa tapani)

No, anyway minäkin varmasti tulen ostamaan tämän pelin.

Ainaki kyseisellä pelistudiol on muita hyviä psp peljä size matter on yks psp parhaista pelesitä ni ostan tän aika varma

Vastaus: Secret Agent Clank [Hype]

Demon voi ladata myös PS3:lla tekemällä sinne jenkkitunnarin. Demo pitää sitten toki siirtää USB-letkulla PSP:lle.

PS3:n kautta latasin ja demo kyllä positiivinen yllätys... Mukavasti Bond tunnelma mukana, pelattavuus huippuluokkaa, grafiikka hienoa, ainoa miinus pienistä kamera ongelmista, jotka johtuvat kuinkas muutenkaan toisen tatin puutteesta. Silti kontrollit yllättävän hyvin PSP:lle saatu sopimaan. Lopun rytmipeli ja Rachet kohtaukset loistavia. Varsinkin toi rytmipeli toi mieleen Guitar Hero sarjan, todella samantapaista rellestämistä.

16. heinäkuuta olisi nyt tulossa. Mukana suomenkielinen tekstitys.

Minkä firmwaren tämä peli vaatii kun mulla on vain demo storesta joskus aikaa sitten ladattu niin oon miettinyt hankkii tän pelin.

Vastaus: Secret Agent Clank

Mulla on tää peli ja suosittelen tooosii paljon voit pelata mm:clankillä,ratchetillä,härveliboteilla eli clankin pikku kavereilla,kapteeni quarkila ja giant clankillä jne.

Peli on hyvä myös koska tässä osassa on suomenkieliset tekstit.

Grafiikkakin on huippuluokkaa!:)

Ylös Bottom