Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Secret Files 2: Puritas Cordis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JTahti

Well-Known Member
Ostin tuossa Wiille Secret Files 2: Puritas Cordis seikkailupelin, joka menikin tuossa jo läpi. 16 tuntia meni läpipeluuseen. Laitan tämän Wii-pelit alueelle - ajattelin jos tänne voisi laittaa kommentit pc, Wii ja DS versioista ettei joka koneelle omaa ketjua. Pc versiota pelanneet voivat varmaan myös kommentoida vaikka tämä on konsolipalsta sillä pelin sisällön pitäisi olla identtinen. Pelikotelon takakansi on täynnä spoilereita, täytyy miettiä mitä tästä sanoisi. Tässä on vähän samanlainen juonikuvio kuin Broken Sword pelissä. Käydään kilpajuoksua pahaa järjestöä vastaan. Sisältää Indiana Jones tyyppisiä muinaisia kivirakennelmia, jotka käynnistävät mekanismin kun ratkaisee puzzlen. Wiimoten plus napilla saa näkyviin hotspotit, mikä onkin hyödyllinen kun jotkut esineet ovat vain muutaman pikselin kokoisia. Peli antaa välillä virallisen vinkin, mutta ei joka tilanteessa. Ääninäyttely kuullostaa siltä, että ollaan lähdetty purkittamaan puheenvuoro kerrallaan, eikä koko keskustelua yhdellä otoksella, mikä saa puheet kuullostamaan töksähtävältä. Käsittääkseni ds versiossa vain esirenderöidyissä videoissa on puheet, mitä olen katsonut youtube videoita. Puzzlejen ratkaisut ovat aika MacGyvermaisia. Yleensä kun on kerännyt hirveän määrän tavaraa niin lähtee sovittamaan esineitä toisiinsa ja välillä syntyy aika ihme virityksiä joiden merkitys selviää vasta myöhemmin pelin edetessä. Tavaroiden yhdistäminen käy nopeasti, peli laittaa ruutuun käden kuvan kun sillä on jotain kommentoitavaa tavaroiden yhdistämisestä niin ei tarvi kuunnella miljoonaa kertaa että nuo eivät sovi keskenään vaan tavaralla voi pyyhkäistä inventaarion ja hotspottien yli katsoa että sopiiko mikään. Ihan kiva peli oli.

Vastaus: Secret Files 2: Puritas Cordis

Moi.

Luin tuon sinun tekstin että olet pelannut tuon Secret Files 2: Puritas Cordis pelin läpi.
Ja itse ajattelin sinulta kysyä tuosta pelistä yhtä kohtaa,missä en pääse millään eteenpäin
eli itselläni on siis tuo pc versio,mutta en tiedä millä sinä olet tuon pelannut läpi,muttta eipä noissa kai hirveen suuria eroja ole,eli paikka tuossa pelissä,missä en pääse eteenpäin on muistaakseni indonesia,eli se kohta missä pitää ilmeisesti siirtää se välipalavaunu,missä se kiinalaismies on,mutt kaikki keinot olen yrittänyt,en ole saanut sitä siirrettyä,minulla siis on ohjeet tuohon peliin,ja kaikki olen tehnyt oikeen,mutta joku tuossa kohtaa mättää,kun en saa sitä lasersädettä kohdistettua siihen koukkuun,ja sitä vaunua siirrettyä siittä edestä pois,toivonkin että vastaisit tähän viestiin,ja kertoisit miten tuo homma siis onnistuu..kiitos:)

Vastaus: Secret Files 2: Puritas Cordis

Siis Wiillä pelasin läpi.
Kerää kivivyöryvaaramerkki sen parrakkaan ukon ruudusta sekä lohkarelogo pihalta missä on kissankokoisilla kirjaimilla rakennusfirman nimi. Laita kivenlohkarekyltti autonrähjään ja korvaa pysäköintimerkki kivivyöryvaaramerkillä. Liikennemerkin irroittamiseen tarvitaan työkaluja. Kerää onnenkeksejä yksi kerrallaan kunnes tulee sellainen viesti jossa kehoitetaan että pitää ottaa opiksi naapuria kohdannesta onnettomuudesta (kivenlohkakyltti romuautossa, eli kivi tippunut auton päälle) Pyydä kioskinpitäjää leipomaan uusi torttu viestin ympärille. Vie torttu parrakkalle miehelle ja käy kaikki puhevaihtoehdot läpi. Jos kaikki menee niinkuin pitääkin niin parrakas mies siirtää autonsa pois. Kioskinpitäjä luulee että parrakas mies on lähtenyt kotiin ja siirtää autonsa pois lasersäteen tieltä
.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom