Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega GT läpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PZO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

PZO

Guest
Olen päässyt kaikki kilpailut läpi paitsi Clio Cup.
Mistä voi saada Clio Trophyn ? Renault works cupista vai?

Jos sen saa Renault Works cupista niin miten ihmeessä sen voi voittaa?! Miten kannattaa säätää auto että se pysyis tiellä ainakin jotenkuten?

Vastaus: Sega GT läpi?

PZO sanoi:
Olen päässyt kaikki kilpailut läpi paitsi Clio Cup.
Mistä voi saada Clio Trophyn ? Renault works cupista vai?

Jos sen saa Renault Works cupista niin miten ihmeessä sen voi voittaa?! Miten kannattaa säätää auto että se pysyis tiellä ainakin jotenkuten?

Itse en myöskään ihan viimeistä kisaa päässyt läpi :( jäi kyllä harmittamaan...

Minulla on jäännyt peli pahasti kesken korkean vaikeusasteen takia. Ei vaan hermot välillä kestä :)

Gamefaqs ainakin tarjoilee jonkinasteista apua. Klik

Hyvä homma.

Ja sitten katsotaan, milloin threadin aloitusviesti on kirjoitettu.

Mut eiks se oo hyvä juttu jos elvytellään keskustelua? En ainakaan itse ole hirveästi dc juttuihin tömäilly?

Itsekkin muuten kys. peliä pelailin jonkun aikaa ja tuntui välillä aika vaikealta, sit tuli hommattua MSR ja ei oo tullu sen jälkeen pelailtua. Pitääkin ottaa joku päivä pelaukseen ja kattoo alkasko taas innostaa.

Kraa sanoi:
Mut eiks se oo hyvä juttu jos elvytellään keskustelua? En ainakaan itse ole hirveästi dc juttuihin tömäilly?

Itsekkin muuten kys. peliä pelailin jonkun aikaa ja tuntui välillä aika vaikealta, sit tuli hommattua MSR ja ei oo tullu sen jälkeen pelailtua. Pitääkin ottaa joku päivä pelaukseen ja kattoo alkasko taas innostaa.

Metropolis Street Racer on kyllä vielä 10 kertaa vaikeampi kuin sega Gt .

Joo, ei tuo MSR kyllä ihan helpolta vaikuta sekään. Alku ei ollut kovin vaikeaa mutta sitten hankaloitui tuokin peli ihan yhtäkkiä. No nyt on noi molemmat kesken ja Tokyo Extreme Racer myöskin. TER ei sentään kovin hankala ole ollut.

Vaatiiko noi pelit sitten enemmän hankaamista/harjoittelua kuin esim, Gran Turismot ja Need For Speedit (alkup. ei Undergroundit mihin en koske) mitä on lähinnä tullut pelattua?

Kraa sanoi:
Joo, ei tuo MSR kyllä ihan helpolta vaikuta sekään. Alku ei ollut kovin vaikeaa mutta sitten hankaloitui tuokin peli ihan yhtäkkiä. No nyt on noi molemmat kesken ja Tokyo Extreme Racer myöskin. TER ei sentään kovin hankala ole ollut.

Vaatiiko noi pelit sitten enemmän hankaamista/harjoittelua kuin esim, Gran Turismot ja Need For Speedit (alkup. ei Undergroundit mihin en koske) mitä on lähinnä tullut pelattua?

No mun mielestä Sega GT on helpompi kuin esim. Gran Turismo mutta MSR on kyllä vaikeampi kuin Gran Turismo.

Ylös Bottom