Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega GT Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse ainakin ajattelin sen ostaa... Jos olet Sega GT 2002:sta pelannut niin kai siitä aika hyvän käsityksen saa millainen peli on....tosin nyt mukana kahdentoista pelaajan online-tuki.

Soitin Playeroneen ja sanoivat että heti ensi viikon alussa pitäis olla hyllyssä, harmi vaan kun PAL-versiosta kiskotaan täysi hinta. :mad: Amazon.co.uk:sta sen saisi veroineen ja postikuluineen noin 40 eurolla.

Onhan siinä uusia autoja, ratoja, Live-tuki ja kaikkia Liveen liittyviä herkkuja. Esimerkiksi autoja voi myydä ja ostaa verkossa toisten Live-pelaajien kanssa. Yksinpelaajille tuskin tarjoaa mitään kovin mullistavaa, mutta Livessä varmaan ihan jees.

Saapahan nähdä tuleeko tuota kuitenkaan ostettua. Aika kalliilta vaikuttaa, vaikka kyseessä ei ole todellinen jatko-osa. PGR2 vie omilla listoillani sen joulun autopelin paikan helposti, joten Sega GT Online jäänee "ostetaan, jos rahat riittää" -luokkaan.

ok !

hmmm... Taitaa jäädä hyllyyn koska ei ole tarkoitus ruveta Livettämään , vaikka kova GT2002 fani olenkin :D

Kannattaako hankkia tuo Online jos ei omista 2002:sta?
Liveä ei ainakaan vielä ole. Mutta olen aikonut käyttää PGR2:sen 2kk ilmaisen ajan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli kysymys on siis Sega GT lisälevystä? Onko se siis semmonen että siinä on lisää ratoja ja jatkoa siihen 2002? Ettei siis pelkkä live peli?
Mä oon pelannut Sega GT 2002 läpi ja ei kyl oo uudestaan sitä huvittanu enää sen jälkeen.. mut ton vois kyl hankkia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelipeikko
Eli kysymys on siis Sega GT lisälevystä? Onko se siis semmonen että siinä on lisää ratoja ja jatkoa siihen 2002? Ettei siis pelkkä live peli?
Mä oon pelannut Sega GT 2002 läpi ja ei kyl oo uudestaan sitä huvittanu enää sen jälkeen.. mut ton vois kyl hankkia.

Kyllähän toi vaikutti livessä ihan hyvälle, tosin porukkaa vielä heikosti (paitsi jenkkejä) kun taitaa olla vasta ilmestynyt euroopassa. Mukana tulee 2kk live-aikaa jos ei vielä liveä ole hankkinut.

Ylös Bottom