Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega jättää Dreamcastin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
http://www.polygonmag.com/news/index.php?id=632
Sega Pulls the Plug

Sega has confirmed plans to sever all remaining ties to the Dreamcast this fall. While the console hasn't been in production for nearly two years and no new software titles have been released for the platform in America, Sega has continued to support the Dreamcast through their online network. Beginning in October however, Sega plans to terminate network support for "Phantasy Star Online" and effectively bring the Dreamcast saga to a close.

Vai sillä lailla. Minä kun luulin, että PSO:n serverit lopetetaan vasta kun lobbyt tyhjentyvät pelaajista. Vai pelaako sitä ylipäätänsä kukaan enään?

Oli kyllä jo aikakin. Toivottavasti pelejä kuitenkin vielä ilmestyy Japanissa, pitäisi saada Psyvariar 2 :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Oli kyllä jo aikakin. Toivottavasti pelejä kuitenkin vielä ilmestyy Japanissa, pitäisi saada Psyvariar 2 :)

Pitää saada ehdottomasti Border Down :) Sitten kun vielä tulisi SNK vs Capcom niin olisi ihanaa... puhumattakaan sitten Samurai Shodown tai Metal Slug -kokoelmista... ainahan saa haaveilla....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Pitää saada ehdottomasti Border Down :)
Border Downin julkaisu on kuitenkin jo vahvistettu, joten se on ainakin varmasti tulossa. Muiden pelien tilanne on vähintäänkin epämääräinen. Monet julkaisijathan ovat sanoneet, että DC:tä pidetään vielä ihan mahdollisena julkaisualustana peleille, mutta ilmeisesti Sega ei ole ollut kovin innokas tukemaan uusia DC-projekteja (mikä sinänsä on ihan ymmärrettävää). Veikkaan (tai ainakin toivon), että moni julkaisija seuraa nyt Border Downin julkaisua. Jos peli myy esim. yhteensä 20,000 kopiota (joka on vielä ihan mahdollinen myyntimäärä), se riittäisi todisteeksi julkaisijoille, että DC:lle kannattaa vielä yrittää kääntää pelejä. Tai näin ainakin toivon :|

Asian pointti on kuitenkin se, että kaikki DC-jäbät täällä ostavat sitten sen Border Downin ;)

Onko euroopan PSO serverit vielä pystyssä? Tekisi mieli hankkia peli sittenkin DC:lle ennemmin kuin GC:lle jos vain DC:n euroopan serverit ovat pystyssä. Nyt kun vihdoin räpelsin DC:n verkkoon :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Onko euroopan PSO serverit vielä pystyssä? Tekisi mieli hankkia peli sittenkin DC:lle ennemmin kuin GC:lle jos vain DC:n euroopan serverit ovat pystyssä. Nyt kun vihdoin räpelsin DC:n verkkoon :)

Eipä taida olla enää.. Korjatkaa jos olen väärässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Eipä taida olla enää.. Korjatkaa jos olen väärässä.
Tietääkseni itse asiassa ovat. Jenkkien PSO-serverit lopetettiin, mutta Euroopan ja Japanin serverit ovat vielä elossa (toinen asia on sitten kuinka kauan vielä).

Tietääkseni itse asiassa ovat. Jenkkien PSO-serverit lopetettiin, mutta Euroopan ja Japanin serverit ovat vielä elossa (toinen asia on sitten kuinka kauan vielä).
Näin se on. Euroopan ja Japanin serverit ovat vielä toiminnasssa.

Kiitoksia paljon tiedosta. Tilasin pelin heti. Pakkohan se on vielä päästä vanhuksella nettiin pelaamaan :)
Pelaanko kukaan muuten enää?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nova
Kiitoksia paljon tiedosta. Tilasin pelin heti. Pakkohan se on vielä päästä vanhuksella nettiin pelaamaan :)
Pelaanko kukaan muuten enää?
Jos saan Dreamcastin säädettyä PC:n kautta nettiin tuon laajakaista yhteyden avulla niin sitten vois sitä pelaillakki. Pitää ens viikon alussa sitä yrittää säätää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Iceman
Jos saan Dreamcastin säädettyä PC:n kautta nettiin tuon laajakaista yhteyden avulla niin sitten vois sitä pelaillakki. Pitää ens viikon alussa sitä yrittää säätää.

OK. Ilmoittele sitten privana niin sovitaan milloin pelaillaan.

Jos tuo on mahdollista laajakaistan kautta säätää, niin voisin minäkin pelata. Voisit Iceman sitten jotain ohjeita pistää jos onnistut? Minulla ollut PSO v.2 jo vuoden pelaamattomana....

Hee, sama juttu. En ole ikuna saanut aikaiseksi nettiä dc:lle hommata. Nyt löytyisi silti laajakaista, ja dreamcast ja kymmeniä online-pelejä, joten olisi hienoa saada vanhuskin verkkoon edes ihan testauksen vuoksi. Jos joku vain osaa kertoa, kuinka, niin olen suunnattoman kiinnostunut. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
Jos tuo on mahdollista laajakaistan kautta säätää, niin voisin minäkin pelata. Voisit Iceman sitten jotain ohjeita pistää jos onnistut? Minulla ollut PSO v.2 jo vuoden pelaamattomana....
Kyllä se on mahdollista tuon laajakaistan avulla. Tarvitset tietokoneeseesi modeemin. Ja Dreamcastin modeemista vedetään johto tietokoneessa olevaan modeemin. Ja sitten säädetään niiden asetusten kanssa.
Itselläni vain saattaa muodostua toi palomuuri ongelmaksi..:/
http://home.elp.rr.com/terlouw/DCWinMEServer.htm
Tuossa on toi osoite mistä löytyy tietoa in english.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Iceman
Kyllä se on mahdollista tuon laajakaistan avulla. Tarvitset tietokoneeseesi modeemin. Ja Dreamcastin modeemista vedetään johto tietokoneessa olevaan modeemin. Ja sitten säädetään niiden asetusten kanssa.
Itselläni vain saattaa muodostua toi palomuuri ongelmaksi..:/
http://consolevision.com/members/mterlouw/main.htm (linkki korjattu -nem)
Tuossa on toi osoite mistä löytyy tietoa in english.

Nuo linkit ei toimineet. Onnistuuko, jos pc:ssä on kaksi verkkokorttia, toisen ostin lähinnä xbconnectia varten, joka on kyllä pelittänyt mainiosti. Saisiko näillä eväillä DC:n verkkoon? Ja onko kukaan käytännössä pelannut esim PSO:ta pc:n kautta verkossa?

Ylös Bottom