Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sega Mega CD II muuntaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Japi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Japi

New Member
Saako noita Sega Mega CD II (PAL Suomi) muuntajia jostain? Olen hävittänyt omani. Onko esimerkiksi mahdollista löytää jostain elektroniikkaliikeestä saman tehoista muuntajaa? Tosin en tiedä minkälaista muuntajaa tuo vaatii?

Olen myös kuullut, että olisi myös mahdollista käyttää Megadrive I tai II muuntajaa tuossa? Tai Master Systemsin?

Vastaus: Sega Mega CD II muuntaja?

Saako noita Sega Mega CD II (PAL Suomi) muuntajia jostain? Olen hävittänyt omani. Onko esimerkiksi mahdollista löytää jostain elektroniikkaliikeestä saman tehoista muuntajaa? Tosin en tiedä minkälaista muuntajaa tuo vaatii?

Olen myös kuullut, että olisi myös mahdollista käyttää Megadrive I tai II muuntajaa tuossa? Tai Master Systemsin?

On hiukka vanha topikki, mutta vastataan nyt niin jos joku samaa miettii niin saa vastauksen.

Eli Mega Drive 2 käyttää eri muuntajaa kuin muut laitteet, lukuun ottamatta 32X:ää. Eli Mega CD 1 ja 2 toimii Mega Drive 1:n ja Master Systemin muuntajalla, Masterin muuntaja vaan tuppaa lämpenemään huomattavasti Mega Driven muuntajaa enemmän.

Lisätään vielä että MD1:n ja 2:n muuntajat erottaa johdon päästä. MD1:ssä päässä oleva rengas on musta, MD2:ssa rengas on keltainen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom