Pinstripe-chap
New Member
Hei, omistamani sega saturn hajosi muutama vuosi sitten. (n. 4-5 vuotta sitten) Noh korjaukseenhan se tietenkin meni mutta eivät gamehousessa ilmeisesti osanneet sitä korjata.
Sitten kone jäi kaapin pohjalle pölyttymään pariksi vuodeksi mutta nyt on taas alkanut kone innostaan. Vika ei vaikuta kovin suurelta. Eli kone menee päälle, levy pyörii, tv:stä vaihtuu kanava av:lle kuten pitääkin mutta kuvaa ja ääntä ei tule. Scart johto liikkeessä tarkastettiin eli koitettiin toimivalla muttei auttanut. Missä voisi olla vika? Olen koneen muutaman kerran avannut mutta mitään ulkoista vikaa kuten lommoa ei missään näy. Voisiko lukija olla rikki? Kertokaa myös jos olette tietoisia missä on vika ja mikä voisi auttaa. Ammattitaitoisia yrityksiä jotka laitteen osaisi korjata saa tietenkin kertoa! 
Uutta laitetta en välttämättä haluaisi ostaa mutta pelaaman olisi päästävä kun pelejäkin löytyy melkoinen liuta kaapista.
Ps. Eka viesti ja pitää sanoa että on hienoa kun näinkin paljon ns. retropelaajia löytyy. Vaikken itse ensimmäisiä konsoleita ole nähnytkään eikä saturn niin vanha vielä ole.

Uutta laitetta en välttämättä haluaisi ostaa mutta pelaaman olisi päästävä kun pelejäkin löytyy melkoinen liuta kaapista.

Ps. Eka viesti ja pitää sanoa että on hienoa kun näinkin paljon ns. retropelaajia löytyy. Vaikken itse ensimmäisiä konsoleita ole nähnytkään eikä saturn niin vanha vielä ole.