Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Seinfeld 24.11.2004

J. Pikkarainen

KonsoliFIN Alumni
Larry Davidin ja Jerry Seinfeldin riemastuttava Seinfeld-sitcom saa julkaisun myös Suomessa Universalin toimesta. 24. marraskuuta ilmestyvä julkaisu tulee siis päivän Amerikan R1-julkaisua jäljessä, joten fanien ei tarvitse kauaa odotella.

Julkaisu tulee sisältämään 1 & 2 tuotantokauden jaksot samassa paketissa, eli yhteensä 18 jaksoa. Mukana tulee myös runsain määrin lisämateriaalia, kuten kommenttiraitoja, haastatteluja, dokumentteja ja Seinfeldin stand-up materiaalia.

------------------------------

Se on varmistettu. Eli Seinfeld tulee myös Suomeen samoihin aikoihin kuin muualle maailmaa. Iloisia uutisia siis. Vielä kun hinta saadaan kohilleen, niin onpahan ainakin yksi innokas fani odottamassa kauppojen ovilla pyryisenä marraskuun päivänä.

Tänne voi tyrkätä myös yleistä keskustelua itse sarjasta minun puolestani. Allekirjoittanut liene katsonut suurimman osan jaksoista jo aikoinaan television parissa, mutta uusinnat ovat todistaneet sarjan kestävän uusintakatselua enemmän kuin hyvin. Loistavaa viihdettä!

-Pjork

Vastaus: Seinfeld 24.11.2004

Hyvä veto kyllä Universalilta. Ei paha, ei paha. Jos tuolloin on vielä rahaa yhtään tilillä niin pitänee hankkia. Jerry on sitcom-hahmona (eikä Elainekaan tule kovin kaukana takana) aivan perkuleen ärsyttävä, mutta Kramer ja se lyhyt, tanakka kaveri, on sarjan suola... ja sen vanhemmat ;)

Tätä on odotettu pitkään. Hieno homma, veronpalautuksista lähtee tilaukseen samantien.

Edit: Ja sen lyhyen kaverin nimi on muuten George jota näyttelee erinomaisesti Jason Alexander. :o

Yargo sanoi:
Ja kyseinen hahmohan perustuu itse Larry Davidiin :)

:eek: Minä kun kuvittelin, että Cosmo Kramerin hahmo perustui Larry Davidiin. No eipä tuo haittaa.. Kramer ja George (nyt muistin nimenkin) ovat sarjan ehdoton "suola".

Jarmo Hänninen sanoi:
:eek: Minä kun kuvittelin, että Cosmo Kramerin hahmo perustui Larry Davidiin. No eipä tuo haittaa.. Kramer ja George (nyt muistin nimenkin) ovat sarjan ehdoton "suola".

Cosmo Kramer perustuu henkilöön nimeltä Kenny Kramer, joka ilmeisesti oli Larry Davidin työkaveri (tai jotain tuohon suuntaan) :)

Yargo sanoi:
Ja kyseinen hahmohan perustuu itse Larry Davidiin :)

Ja Larry David näyttelee myös nykyään itseään komediasarjassa "Jäitä hattuun", alkuperäisnimeä en muista. Tuli ainakin Canalilta vielä jokin aika sitten.

Liquit sanoi:
Ja Larry David näyttelee myös nykyään itseään komediasarjassa "Jäitä hattuun", alkuperäisnimeä en muista. Tuli ainakin Canalilta vielä jokin aika sitten.

Curb Your Enthusiasm.

Ylös Bottom