Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Ikaruga ei näillä näkymin ole tulossa ulos muualla kuin Japanissa. Ainakin Ikarugan julkaisu Jenkeissä on peruttu kokonaan EGM-lehden mukaan. Syyksi mainittiin se, että Ikarugan tyylisille peleille ei löydy riittävästi markkinoita Japanin ulkopuolelta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itselleni Ikaruga on tällä hetkellä yksi odotetuimmista GC-julkaisuista.
Mikä siinä viehättää? Vaikka tykkään vanhoista peleistä ja myös samantapaisista kuin Ikaruga, niin ihmettelen Ikarugan saamaa suosiota. Snessin Axelay on paljon parempi peliLainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
On.
Niin, ja Saturnin Battle Garegga, Layer Section ja Radiant Silvergun ovat paljon parempia kuin Axelay. What's your point? Ei se tarkoita etteikö Ikarugakin olisi hyvä peli. Varmaan syy siihen miksi Ikaruga on saanut niin paljon suosiota on se, että peli onLainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Mikä siinä viehättää? Vaikka tykkään vanhoista peleistä ja myös samantapaisista kuin Ikaruga, niin ihmettelen Ikarugan saamaa suosiota. Snessin Axelay on paljon parempi peli![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Varmaan syy siihen miksi Ikaruga on saanut niin paljon suosiota on se, että peli on
1) Treasuren tekemä
2) Radiant Silvergunin pseudo-jatko-osa
3) hyvä peli
4) uusi räiskintäpeli uudelle konsolille. Tämänkaltaisia pelejä ei montaa vuodessa tule, varsinkaan näin hyviä
Ahaa, Treasure pelintekijänä on mulle ihan uusi nimi ja ensimmäistä "ikarugaa" en ole koskaan pelannut. Ehkä suurimmat syyt miksi peli tuntuu aika neutraalilta tapaukselta.
Ei pelissä itsessään mitään vikaa ollut, mutta tuntui jotenkin kummalliselta pelata Dreamcastilla peliä joka on paremminkin snes aikakauden tuote (kuten marvel vs capcom ja muut 2d beat em upit). Saattaisi tuntua hyvältä peliltä jos saisi pelattua snessillä, asenneongelmia siis
Ei se asia ihan niin ole mielestäni. Pelit tulevat monimutkaistumaan vielä paljon, eikä se trendi tule häviämään koskaan, mutta luulen, että pelimarkkinat ovat nykyään jo niin suuret ja monipuoliset, että jopa niché-tyylisten pelien tekeminen tulee (on tullut?) kannattavaksi. Toivonkin todella, että pelimarkkinat tulevat vielä enemmän hajaantumaan, jotta indie-peleille löytyisi varma ja vakaa markkina (vähän niin kuin elokuva-alalla on).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inaccessible
Itse asiassa uskon ja toivon SNES -aikakauden tekevän jossakin määrin paluutaan pelimaailmaan. Alati monimutkaistuvien pelimaailmojen trendi voi hyvinkin olla pikkuhiljaa ohi. Käymme takaisin rakastettavan yksinkertaisten ja tappavan vaikeitten toimintapelien aikaan, jota Ikaruga ehdottomasti edustaa lippu korkealla.
Joo vaikka Commodore ajoista olen pelaillut ahkerasti monilla konsoleilla ja monia pelejä, niin ei ole Treasure pelitalon nimeä tullut koskaan esiin missään vaiheessa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inaccessible
Treasure on erittäin säälittävä tapaus siinä mielessä, etteivät he erittäin laadukkaista peleistään huolimatta saa koskaan tunnustusta ja kunniaa osakseen.
Mielenkiintoinen näkemys, olen osittain samaa mieltä. Snes aikakausi oli sitä pelin kulta-aikaa ja nykyäänkin Dreamcastin virka on ollut pyörittää kaikenlaisia emulaattoripelejä ja pelikäännöksiä PC:ltä Dreamcastille. Vanhat pelit imevät niin tehokkaasti puoleensa.Itse asiassa uskon ja toivon SNES -aikakauden tekevän jossakin määrin paluutaan pelimaailmaan. Alati monimutkaistuvien pelimaailmojen trendi voi hyvinkin olla pikkuhiljaa ohi. Käymme takaisin rakastettavan yksinkertaisten ja tappavan vaikeitten toimintapelien aikaan, jota Ikaruga ehdottomasti edustaa lippu korkealla.