Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shenmue II (JAP) LE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Onko kellään tuota? Mitä niillä lisälevyillä on? Tämmöisen saisin Hong Kongista, mutta pähkäilen viitsisinkö ostaa, kun hinta on aika suolainen ...

-=Pacdam=-

Minulta tuollainen löytyy. Mukana tulee siis kaksi Virtua Fighter aiheista bonus GD:tä. Toinen levy on tarkoitetty VF.netin käyttöön, josta tuolla levyllä saa avattua jotain lisäsysteemiä.

Toinen levy onkin sitten huomattavasti parempi. Se sisältää
älyttömästi videoita jokaisesta Virtua Fighter pelistä, mukana mm. teknologia esittelyjä ym. Lisäksi GD:llä on kaikki pelisarjan kaikki musiikkikappaleet, miinus VF4, josta GD:llä on hahmoesittelyt, videoita ja muuta sälää.

Kyllä tuo on mielestäni hankinnan arvoinen ihan tuon VF History/VF4 GD:n ansiosta. Tarkemmat tiedot levyjen sisällöstä löydät Gamefaqs.comista.

R

Riippuu vähän kuinka kova Virtua Fighter fani on. Shenmue 2 kuitenkin on pelikelvoton (johtuen tekstityksien puutteesta). Mun mielestä toi Virtua Fighter History oli suht tylsä paketti, mutta toissaalta mä en oo mikään VF:n kovin fani.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Shenmue 2 kuitenkin on pelikelvoton (johtuen tekstityksien puutteesta).

Kelle on, kelle ei. Eiköhän Pacdamilla ole kuitenkin tämän PAL -versiokin jo.

Mutta kuten Pepto sanoi, et varmaan kauheasti tuosta paketista välitä, jos ei Virtua Fighteriin mitään kiinnostusta löydy. Hyvin kasattu levy se History kuitenkin on.

R

Tottakai PAL-versio on hyllyssä ja pelaus kesken. Onko Peptollakin tuo? Möisitkö, jossei kerran älyttömästi kiinnosta ?

-=PAcdam=-

Ei mulla tota oo, mutta oon nähny ton VF history cd:n. Eikä todellakaan innostanu. :rolleyes:

Ylös Bottom