Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sherpa-raidia ensikertalaisille, CE/VoG

Korppikoira

New Member
Moro!

Oon tässä julkaisusta asti vedellyt Redditin kautta Sherpa-raideja, joiden idea on, että kokenut pelaaja neuvoo ensikertalaiset raidin läpi, ja ensikertalaisten ei tarvii pelätä, että kokeneemmat kypsyy niiden toimintaan, kun koko porukka on aloittelijoita. Meno on myös yleisesti ottaen vähän rennompi kuin perus-raidien varustekilpajuoksussa, ja mekaniikoista saa selkeämmän kuvan, kun ei vaan roiku viiden kokeneen pelaajan selässä. Minulla on takana noin 10-15 Vault of Glassia ja viitisen Crota's Endia näin tehtynä.

Mietin, että löytyisikö Konsolifinistä porukkaa, jotka eivät ole aiemmin raidanneet, mutta haluaisivat kokeilla? Voisin välillä kokeilla suomalaisten paimentamista, ettei tarvitsisi aina englantia sönköttää. :)

Vaatimuksina olisi lvl 27 ja ylöspäin Vault of Glassiin, lvl 30 ja ylöspäin Crota's Endiin, mikrofoni, ja täysi-ikäisyys. Taidoilla ei ole väliä, jokainen ryhmä on mennyt läpi tähän mennessä. VoGissa kestää 1-2h ryhmän taidoista riippuen ja Crota's Endissä yleensä hieman vähemmän.

Ajankohta olisi huomenna lauantaina aamulla/päivällä tai ehkä illallakin. Alustavana ajankohtana esimerkiksi klo 12:00. Alustana PS4.

Laittakaa alustavaa viestiä, jos kiinnostusta löytyy! Viestiin myös, että kumman raidin haluaisitte tehdä. Päivittelen sitten ajankohtaa ja muuta, jos kiinnostusta on.
 
Vastaus: Sherpa-raidia ensikertalaisille, CE/VoG

Täällä olisi kiinnostusta. Vierestä olen monet raidit seurannut, mutta en ole vielä itse päässyt niitä kokeilemaan. Raidilla ei väliä kumpi, mutta ehkä VoGista voisi aloitella. Hahmona lvl 30 warlock.
Psn Apivorus
 
Vastaus: Sherpa-raidia ensikertalaisille, CE/VoG

Raid "neitsyt" olisi täälläkin ketä kiinnostaisi tehdä tuo kaunein ja mielellään porukalla =)

hunter lvl 30..

psn: neon_fin
 
Vastaus: Sherpa-raidia ensikertalaisille, CE/VoG

Muakin kiinnostaa kokeilla ekaa kertaa raidia. :)
 
Vastaus: Sherpa-raidia ensikertalaisille, CE/VoG

Muakin kiinnostaa kokeilla ekaa kertaa raidia. :)

Mentiin viime kerralla sekä Vault of Glass että Crota's End normaalilla. Nyt lähiaikoina on kalenteri aika täynnä, joten en varmaan ehdi ihan heti järkkäämään mitään. Pistä kaveripyyntöä niin katsellaan! PSN on Korppikoira.
 
Ylös Bottom