Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Silent hill 2 / Piironki + 3 kolikkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja crashi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

crashi

New Member
Silent hill 2 probleema

Kertokaapas viisaammat, miten ratkaistaan joku tällainen puzzle.
Jonkun piironginjälkeen käytössä on 3 kolikkoa tai jotain, mitä siinä pitää tehdä?
Toivottavasti se oli joku tuollainen kohta, ja joku tuosta sen ymmärsi. itse en sitä pelaa vaan kaverini.

Re: Silent hill 2 probleema

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan crashi
Kertokaapas viisaammat, miten ratkaistaan joku tällainen puzzle.
Jonkun piironginjälkeen käytössä on 3 kolikkoa tai jotain, mitä siinä pitää tehdä?
Toivottavasti se oli joku tuollainen kohta, ja joku tuosta sen ymmärsi. itse en sitä pelaa vaan kaverini.

Mistä nää kolme kolikkoa löytyy. Mä olen löytänyt jo snaken...

Re: Re: Silent hill 2 probleema

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Mistä nää kolme kolikkoa löytyy. Mä olen löytänyt jo snaken...

...löysinkin ne jo itse. Eli en tarvitsekaan neuvoja enää...

Silent Hill 2

Pelissä pitää löytää kolme kolikkoa. Mistä ne löytyy. Olen ollut todella pitkään tässä kohdassa, enkä ole löytänyt niitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE
???

Löysin siis kaksi kolikkoa ja tuota aikaisempaa viestiä kirjoittaessani luulin, että niitä on oltava kaksi. Siis muistin väärin. Yhtä en muista, mistä löysin, toinen oli siellä huoneessa, missä se muija oli puukon kanssa peilin edessä. Eli yksi puuttuu. Vähän apua!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Löysin siis kaksi kolikkoa ja tuota aikaisempaa viestiä kirjoittaessani luulin, että niitä on oltava kaksi. Siis muistin väärin. Yhtä en muista, mistä löysin, toinen oli siellä huoneessa, missä se muija oli puukon kanssa peilin edessä. Eli yksi puuttuu. Vähän apua!!

Uima-altaalla, tai roskaläjässä talon ulkopuolella(jos oot puottanu six-packin sinne roskakuiluun).

Ylös Bottom