Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SIMEX CINEMA Kaiuttimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen kuullut/kuunnellut Cinema-2-sarjan kaiuttimia. Sanoisin, että ovat erittäin hyvät hintaisikseen, erityisesti tornikaiuttimet ovat melko hyvät mielestäni. Varmasti markkinoiden parhaimpia hintalaatusuhteita tuossa hintaluokassa. Mutta eihän nuo mitään hifiä tosiaankaan ole, ja eron huomaa heti verrattaessa ns. kunnon kaiuttimiin. Tosin eron huomaa kyllä hinnassakin. Suosittelen koekuuntelemaan.

Simex Cinema -sarjan kaiuttimia en ole kuunnellut, mutta vastaavan hintaluokan kaiuttimina noihin vertaisin ainakin kokonsa puolesta Sonab kaiuttimia. Sonab-kaiuttimia olen kuunnellut ja eivät mitkään huonot tosiaankaan hintaansa nähden ole.

Sonab TWIN 1000

edit: linkki
edit2: itse näkemäni poikkesivat kuvan kaiuttimista niin, että niissä etupaneeli oli marmorin "näköistä" ja väristä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Simex Cinema -sarjan kaiuttimia en ole kuunnellut, mutta vastaavan hintaluokan kaiuttimina noihin vertaisin ainakin kokonsa puolesta Sonab kaiuttimia. Sonab-kaiuttimia olen kuunnellut ja eivät mitkään huonot tosiaankaan hintaansa nähden ole.

Sonab TWIN 1000

edit: linkki
edit2: itse näkemäni poikkesivat kuvan kaiuttimista niin, että niissä etupaneeli oli marmorin "näköistä" ja väristä.

onko tuolla tuo hinta pari vai kpl?

Vaikka noissa hinta/laatu suhde on kohdallaan, niin kannattaa katsastaa myös oikeita kaiuttimia. Tuossa hintaluokassa pitäisi löytyä ihan hyviä hyllykaiuttimia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikkoz
Vaikka noissa hinta/laatu suhde on kohdallaan, niin kannattaa katsastaa myös oikeita kaiuttimia. Tuossa hintaluokassa pitäisi löytyä ihan hyviä hyllykaiuttimia.
Tuohon hintaan löytyy ihan hyviä pöytäkaiuttimia, mutta alkuperäisestä viestistä sain kuvan, että äänenlaatu ei ole ykkössijalla.

äänenlaatu ei siinä mielessä ole ykkössijalla että mitään "oikeita" hifi vehkeitä ei olla hommaamassa koska siihen ei rahat riitä mutta ei tässä kuitenkaan mitään ihan paskoja olla ostamassa

mikkoz, et sitten viittiny antaa vaikka esimerkkiä kuten shondel teki? :)

eipä ole efidatan pojilla kiinnostusta vastata mailiin... mistähän muualta sais noita sonabin kajareita?

edit:typo

Sonab SX Twin 1000

gigantin setä sanoi että ~170e olisi se hinta mihin saisin ne kun sanoin että maxin konepisteestä sais 180e. onko tuo paha hinta noista Sonab SX Twin 1000 kaiuttimista?

Ylös Bottom