Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SINin "imutus" kohtaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jepe

New Member
Eli kohta jossa Sin vetää sitä ilma-alusta suuhunsa ja sitä ei saa päästää avaamaan suutansa kokonaan.

Kun tulee se...ööh (turhauduin peliin pariksi päiväksi enkä enää muista nimiä)...vaikka "mega paineaalto" jota se tekee kun saa mittarinsa täyteen, niin mun taktiikka Ifritillä suojautua siltä taijoilla ja shieldillä oli ihan tehoton, saatikka muut aiemmat rävellykset!

Mitä siinä pitäis tehdä jotta siihen ei kuolis, vai pitääkö tehdä jotain että se ei sitä ikinä sais tehtyä (eli tappaa se ennen mittarin täyttymistä, mikä vaikuttaa mahottomalta)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jepe
Mitä siinä pitäis tehdä jotta siihen ei kuolis, vai pitääkö tehdä jotain että se ei sitä ikinä sais tehtyä (eli tappaa se ennen mittarin täyttymistä, mikä vaikuttaa mahottomalta)?

Kuten muistat mitä siellä rannalla operation Mi'hem:ssä kävi kun sin teki tuon iskun, eipä siinä paljoa aeoni auta jos airship tuhoutuu ja kaikki muu Sin:n lähellä... Eli suositeltavaa olisi piestä siltä ne hp:t pois ennen kuin mittari täyttyy :). Hahmoille hastega/haste ja sitten vaan piekset, aeoneja ei tässä taistelussa kannata käyttää ennen kuin ihan viimeisenä iskuna jos aeonilla on overdrive täynnä. Eli ensin attackoit kunnes mittari on täynnä ( Jos Sin ei tipahda aikaisemmin ) sitten pistät vaikka Bahamut:n tai Animan ( täydellä overdrive mittarilla) lopuksi kun sinin mittari on täynnä tekemään oman overdrivensä...

Itse olin tuossa kohtaa juuri sellaisessa vaiheessa, että en saanut tapettua juuri sillä hetkellä. 5-10h kikkailua muualla ja leveleiden keräilyä ja SIN kaatui kevyesti n. 8:lla äijän iskulla ja Bahamutilla. Hastega kuitenkin on ihan hyvä laittaa :)
Jossain kohtaa ne spherelevelit ja statsit kun alkaa kertymään ihan riesaksi asti :) Saa vähän väliä kuluttaa puolituntia niiden käyttämiseen.

mihinkäs se sin on oikein kadonnut, kun menin sinne "Sin" paikkaan kartalla ja sitte pieksin ne kädet ja sen tappelut jälkeen se vain siirty ilmalaivaan, ja missäs se nyt oikein on se sin? ihme juttu

mul meni se niin etta kun sain sen teleport spheren niin kaytin sita etta sain holy taian yunalle ja sillasain tehrya 30000 damagee sitten sinnille

Mitäh? Oon mennyt plein läoi mutta mitään imutus-kohtaa en oo huomannut... (johtuuko sitten siitä että Sin kuoli yhdestä iskusta...)

Ylös Bottom