Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sivut ei toimi (siis 800x600 resolla)

Echo

New Member
Tehkää sivuistanne kapeammat sillä ne eivät toimi oikein 800x600 resoluutiolla. Itsehän en tuollaista resoa käytä, minulla on 1280x1024.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
nimenomaan... sitäpaitsi kukaan kuitenkaan käytää 800x600

Minä käytän, syy on surkea näytönohjain yhdistettynä vielä surkeampaan monitoriin.
Kun resoluution nostaa korkeammalle kuin 800x600, tippuu näytön virkistystaajuus törkeän alas.

Tietenkin minä käyttäisin suurempaa jos voisin.

Tuohon kyllä tottuu, joten vika ei häiritse minua.
 
Joo aika pienestä se on kiinni, että ei mahdu 800x600 resolle. 20% meidän surfaajista käyttää tuota resoa, joten voisihan sitä ajatella fixata. Ja 20% käyttää Netscapea.

Vanha totuushan on, että www:sää on niin vähän porukkaa, että ketään ei kannata sulkea ulos liian kovilla laitevaatimuksilla :rolleyes: Joten katsotaan jossain vaiheessa tuoa leveyttä.
 
Leveyden pitää olla noin vierityspalkin leveyden verran näytön resoluutiota pienempi. 780px on ehdoton maksimileveys, mieluiten vähän kapeampi. Ulkomailla 800x600 on vähän 1024x768:aa yleisempi, kun taas Suomessa 1024-reso on yleisin, mutta 800:lla on silti useita käyttäjiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jackal von ÖRF
Leveyden pitää olla noin vierityspalkin leveyden verran näytön resoluutiota pienempi. 780px on ehdoton maksimileveys, mieluiten vähän kapeampi. Ulkomailla 800x600 on vähän 1024x768:aa yleisempi, kun taas Suomessa 1024-reso on yleisin, mutta 800:lla on silti useita käyttäjiä.

Ja me olemme aina oikeassa, so there you have it then :) Itselläni on käytössä 7/8 osa ruutu IE resolla 1024*768 hyvin käy ja kukkuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
nimenomaan... sitäpaitsi kukaan kuitenkaan käytää 800x600
Mutta osa käyttää, surkea näytönohjain (Lastsoul mainitsikin jo) ja pieni monitori, vaikka 15".. se on mukavampi käyttää 800x600 resoa tollasella monitorilla.

Itselläni toki on 1024x768, ja 17" monitori.. :)
 
Miten niin ei toimi? mulla on juuri tuo reso huonon koneen takia ja toimii loistavasti.. :)

no problemo belissimo
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Miten niin ei toimi? mulla on juuri tuo reso huonon koneen takia ja toimii loistavasti.. :)

no problemo belissimo

Tämä bbs toimii, mutta kokeilehan noita sivuja.. :)
 
Ylös Bottom