Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skies of Arcadia, jumissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Centauri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Centauri

New Member
Muistaisiko vielä kukaan tällaista kohtaa...

Toinen levy, heti ensimmäinen tehtävä on mennä etelään, 'Lands of Ice'en', missä pitäisi olla jäiden sisällä kaupunki.

Olen nyt pyörinyt siinä päällä ja alla ja ympärillä pitkän aikaa, mutta en ymmärrä mihin pitäisi mennä tai millä sen jään sisälle pitäisi päästä, mikäli näin edes täytyy tehdä...

Osaisiko kukaan jelppiä...

Itsekin olin tuossa hetken aikaa jumissa. Muistaakseni siinä jäässä oli semmoinen aika vaikeasti havaittava hieman erisävyinen kohta, jonka päällä ollessa täytyi painaa A:ta samaan tapaan kuin muihinkin paikkoihin mentäessä.

Eli etsit vain, kyllä se löytyy.

Hemmetin hyvä peli muuten.
R

Kiitos kovasti vinkistä!

Eiköhän se nyt löydy. En edes tullut ajatelleeksi tuollaista eri väristä kohtaa, etsin muuten vaikka mitä.

Todella hieno peli, yksi minun kaikkien aikojen suosikeistani.

Golden man löytyy King's Hideoutin vieressä länsipuolella olevalta saarelta. Löytyy A:ta rämpyttämällä. Tuli alkuviikosta muutama tunti etsiskeltyä kyseistä miestä ja sitä lintua.

Olisikohan kellään muuten tästä pelistä USA -versiota?

Kiinnostaisi vain tietää, toimiiko se PAL -koneessa täydellä nopeudella jollain Boot CD:llä, vai onko sitäkin pakko pelata vain tuolla 50 herzillä.

R

SoA rulaa

Mielestäni SoA on nyt vain yksinkertaisesti mailman paras peli ;) ikävä kyllä tuli myytyä se jonkin aikaa sitten...olin kyllä päässy sen pari kertaa läpi :)

Kirjoitan nyt vain tänne, että jos joku haluaa myydä oman SoA:nsa, PM:ää minulle.

Ylös Bottom