Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skies of Arcadia Legends

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Äänimaailmaa olen sen sijaan alkanut arvostaa yhä enemmän peleissä. Hyvät musiikit eivät ole koskaan haitaksi.
No, siis SoA:ssa on ihan helvetin hyvät musat (ainakin itse pidin todella paljon niistä). Ongelmana on vain se, että ilmeisesti käännöksessä on kustu jotenkin se äänipuoli (äänien laatu ei kuulemma ole mikään hyvä, tj).

Pelihän on loistava, joten kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Musat on kohtuulliset , niitä on hieman muokattu DC versiosta .

Tuo on muuten bs:ssää (bullshittia) että viholliset kehittyvät , alussa kerää hieman leveliä niin vaikeimmatkin bossit voittaa yhdellä *Pirates Wrathilla*

Mutta kannattaa ehdottomasti ostaa !

Jep, itse odottelen peliä tänään tai huomiseksi. Toivottavasti tulee :). Ja kiitos Esa hyvästä arviosta.

Joo, hyvä arvio pelistä. Pelissä on vuoropohjaiset taistelut, peli taitaa sopia sitten hienosti meikäläisellekin. Ostoslista täytyy päivittää :).

Torstaina sain pelin viimein. Viikonloppuna ehdin noin kuusi tuntia pelailla... alku ei ihmeemmin säväyttänyt, mutta nyt peli alkaa imeä sisäänsä.

Alussa ärsytti lähinnä pikkuasiat, kuten tappeluissa poukkoileva kamera (mielestäni yhdessä kohtaa pysyvä kamera tai raiteilla kulkeva kamera toimivat paremmin kuin joka kohtaan nimenomaan hyppäävä kamera, tuohonkin näyttäisi väkisin tottuvan), taika-animaatioita ei voi skipata (mutta erikoisliikkeiden voi, ristiriitaista). Taistelut voisivat olla nopeampia ja ovet voisivat aueta nopeammin :). Random Battlet eivät myöskään ole meikäläistä lämmittäneet koskaan (varsinkaan jos tappelut ovat hitaita helpompiakin vastuksia vastaan), mutta tässä ei ainakaan vielä joka kolmannella askeleella joudu hyökätyksi. Ilmalaivailu on kuitenkin loistava idea etenemiselle.

Alku oli Grandiassa todella tylsä, mutta kun sen ohi pääsi niin peli oli mitä parhain. Skies of Arcadiasta mulle tulee hyvällä tavalla mieleen Grandia. Tarina alkaa kiinnostaa ja peli tuntuisi olevan kohtuullisen pitkä tai ainakin paljon tekemistä on jo nyt tullut vastaan. Vuoropohjaiset tappelut saavat kaikki pisteet kotiin.

Vastaus: Skies of Arcadia Legends

Nostetaan ylös jos joku vaikka osaisi selventää....

...mikä logiikka on tuossa vuoropohjaisessa taistelusysteemissä? Juu, tiedetään, naispuolinen immeinen varustettuna naisten logiikalla, mut eipä avokkikaan osannu sen ihmeemmin auttaa. Onko joku tietty järjestys miten ne vuorot menee? Miksi välillä joku hyökkää kahdesti peräkkäin, milloin väliin tulee counter attack/critical hit? Muutama tunti tullut pelattua ihan mutu-tuntumalla:)

PS1:sen Final Fantasyt on jääny just tän takia pelaamatta, SoA on ehkä selkeempi/helpompi niin oon ees yrittäny:) onko nämä pelit edes verrattavissa toisiinsa tuon taistelusysteemin kannalta? Kokemusta lähinnä siis FF7:sta, mikä meni ihan yli hilseen:)

Vastaus: Skies of Arcadia Legends

Tuli tuotakin pelattua joskus sillon kun se ilmesty. taisin hinuttaa 82tuntia, ja osa discoveryistä jäi vielä löytämättä. hyvä peli, toivottavasti Wiille on tulossa vastaavia

Ylös Bottom