Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SM-liiga manageripeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hockeysman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hockeysman

New Member
Elikkäs tarkoituksena on että minä pelaan Pleikkarilla NHL 09:ssä kaikki pelit teidän ei tarvitse juurikaan muuta tehdä kun varaatte vaan joukkueen , kerrotte kokoonpanot , teette vaihtoja yms. Tämä peli alkaa sitten kun kaikki paikat on varattu. Tarkemmat säännöt tässä:

1. Kauteen mahtuu mukaan 14 käyttäjää. Jokainen valitsee yhden SM-Liiga joukkueen, jota alkaa manageroimaan.

2. Minä pelaan kautta eteenpäin aina silloin, kun kauden kalenteri näyttää, että on otteluita. Esimerkiksi jos perjantaina olisi Tappara-Kärpät, ottelisin sen tulevana perjantaina. Jos tulee eteen tilanne jolloin en pysty vetämään kierrosta, niin nämä kaikki rästit pelataan sitten kun minulla on aikaa. Halutessasi aina voisit kysyä minulta esimerkiksi oman joukkueesi TOP 5 pisteiden tekijöitä, jäähypörssin tilannetta tai maalivahtien torjuntaprosenttia ym. Niin, lisäänpäs tähän perään vielä, että aina kun joukkueellasi on ottelu, voit halutessasi päättää sen päivän kokoonpanon, eli kuka on maalissa ja millaiset on ketjut. Yksi erä kestää jokaisessa ottelussa 20 minuuttia.

3. Jokaisella joukkueella pitää olla 13 hyökkääjää , 7 pakkia ja 2 mokkea mutta myös varapelaajia saa ja pitääkin olla. Ulkomaalaiskiintiö on 4 pelaajaa ja Vapaita pelaajia saa ottaa itselleen 5 niistä lisää myöhemmin. Kaikilla joukkueilla on tämän hetken kokoonpanot kasassa.
4.Kaudesta tulee lähes yhtä pitkä, kun oikea SM-Liiga kausi on, syynä tähän on se, että 56 ottelua on ainut minkä saa valittua kauteen. Kyseessä olisi siis pitkä prosessi.

5. Sinun ei tarvitse siis omistaa mitään konsolia tai peliä. Minun hoidettavissa koko homma.

6. Vaihtoja kauden aikana saa tehdä 5 kappaletta ja vapaita pelaajiakin saa ottaa 5 per joukkue.

Mielellään mukaan sitten sellaisia joita tosissaan kiinnostaa tämä , Lisätääs tähän vielä tällainen tärkeä juttu: Kun olet varannut pelaajan ja kausi on jo alkanut, niin et pysty erottamaan pelaajaa, vaikka haluaisit, ainut minkä voit tehdä, on pudottaa hänet kokoonpanosta tai treidata hänet muualle.

Osallistujlista:
1. Jokerit (Tanskanen)
2. JYP (salee007)
3. TPS (FIN_Potilas)
4.Ilves (Donkameni)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Pelit aloitetaan, 23.4:ttä, jolloin ne joukkueet jolla ei ole manageria ottaa managerikseen koneen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sm-iiga manageripeli

Eli siis sä pelaat jokasen joukkueen pelit? Vai simuloitko ne, vai mitä?'

En nyt ihan tiiä miten tää toimii, mutta vaikuttaa kiinostavalta.
Mukana Jokereilla näin alustavasti.

Siis tässä pitää valita pelaajia ja ilmottaa täällä vai? No ollaan mukana Jyväskylän mestareilla. Onko tässä mitkä alotuskokoonpanot?

edit: Oletko itse Hockeysman mukana manageroinnissa?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis tässä pitää valita pelaajia ja ilmottaa täällä vai? No ollaan mukana Jyväskylän mestareilla. Onko tässä mitkä alotuskokoonpanot?

edit: Oletko itse Hockeysman mukana manageroinnissa?
1) Kyllä, vaihtelet pelaajia, teet varauksia jne.
2) Ne kokoonpanot jotka olivat silloin, kun JYP voitti mestaruuden, itse tein juuri tätä varten.
3) En ainakaan vielä, katsotaan jos tulee vähän osallistujia.

1) Kyllä vain, pelaan ne itse!:)

siis täh? pelaat kaikki pelit ite vai vaan oman joukkueesi? En kyllä aatellu sitten osallistua jos ei kaikkia pelejä simuloida. Tottakai tässä on sinulla etu verrattuna tietokoneeseen.

Jos tämä ei sovi järjestäjälle niin voin muiden halutessa tehdä vastaavan liigan jossa kaikki pelit simuloidaa. Ja kyllä löytyy sm-liigankin rosteri 3 viikon takaa.

1) Kyllä vain, pelaan ne itse!:)

Eli, eli... Valkkaat kumman haluut voittamaan ja pyörittelet koneen sitten kuutamolle?

Mun mielest jonkun pitäs simuloida kaikki pelit.
Ja pitäs ootella jokunen viikko, että saatas lähemmäs ens kauden rostereita, ei äskettäin jo loppuneen kauden.

Eli, eli... Valkkaat kumman haluut voittamaan ja pyörittelet koneen sitten kuutamolle?

Ja pitäs ootella jokunen viikko, että saatas lähemmäs ens kauden rostereita, ei äskettäin jo loppuneen kauden.

Ei kyllä tän kauden rostereilla voi mielestäni vielä pelata. Mutta tota en kyllä aatellu et jos on hyvä pelaan ja sit kone häviää aina...

Vastaus: SM-liiga manageripeli

Siis miten NHL09ssa voi pelata kauden sm-liiga jengeillä? Katoin joku kerta ni ei semmosta optiota ollu ees :D

Pelaan veljee vastaan.

siis täh? pelaat kaikki pelit ite vai vaan oman joukkueesi? En kyllä aatellu sitten osallistua jos ei kaikkia pelejä simuloida. Tottakai tässä on sinulla etu verrattuna tietokoneeseen.

Jos tämä ei sovi järjestäjälle niin voin muiden halutessa tehdä vastaavan liigan jossa kaikki pelit simuloidaa. Ja kyllä löytyy sm-liigankin rosteri 3 viikon takaa.

Ehei, pelaan veljeä vastaan joka on yhtähyvä kuin minä.

Eiköhän tuo olisi ihan järkevintä vain antaa koneen itse pelata itseään vastaan, aika tyhmä idea jos ymmärsin oikein.

mitä tyhmää tässä on? Ei meillä ole mitään eroa.

No mulle käy että pelaat veljees vastaan kunhan Jyppi nostaa kannua kauden päätteeks :) No ei mut kyllä mä oon mukana...
Sovitaanko pelaajakaupoista täällä jos niin niin pistetäänpä Tanskaselle mietittävää, Janne Lahti <-> Jani Tuppurainen + Kalle Kaijomaa.

Juu kiitos näkemiin ja onnea tälle. Ihan hyvän idean kyllä teit. Tässä vois joskus tulevaisuudessa kyhätä samaa mutta niin että tietokoneet pelaa vastakkain.

Ylös Bottom