Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smackdown vs RAW 2008

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Roulette
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Roulette

New Member
Mulla on semmonen ongelma pelissä, että tein Iron Sheik-CAW:in pelissä, ja rupesin pelaamaan 24/7 moodia, mutta vaikka lopetin sen pelaamisen jostain syystä mulla ei näy online-matsin aikana nimi Iron Sheik siinä HUD:issa, vaan pelkkä Player, samaten sisääntulon aikana ?? Voiko tuota mitenkään korjata, en viittis enää uudestaan tehdä ukkoa ?

Vastaus: Smackdown vs RAW 2008

Kyllä sen voi mielestäni korjata, mee sinne caw kohtaan ja valitse edit, sitte kelaat ne sivut sinne viimeseen ja valitset finalize kohdan, joudut ottaa uuden kuvan cawistas, sen jälkee tulee vÄlilehti jossa voi muokata noita nimiä esim: HUD-name.

Vastaus: Smackdown vs RAW 2008

Oisko ketää halukasta auttamaan noissa 2 online-achievementeissä, on nimittäin hemmetin vaikeita?
Achievementit:
Gold digger- Win a created championship 10 times in ranked online matches
On fire- Win 30 consecutive ranked online matches
Itellä on 10 tehtyä mestaruus vyötä, joten jonkun tarvis voittaa ne multa ja sitten mä voitan ne takas, sillee molemmat sais ton ekan achievementin.
Sitte on toi 30 matsii putkeen voitettuna, tulee melko nopeasti ku vastustaja poistuu vaa ottelusta niin se merkitää voittona. Lähettäkää viestiä( myös liven kautta) jos kiinnostaa noi achievementit.

Ylös Bottom