Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smuglers run 2

Bandicoot

Well-Known Member
Kas vain, Smuglers run 2 on ilmestynyt. Onko kellään kokemuksia kyseistä pelistä? Ykkönen oli kohtalainen...
 
Eilen kävin hakemassa kyseisen pelin ja täytyy sanoa että oon pettynyt. Grafiikka on (tietysti) nätimpää kun ykkösessä, siinä ne parannukset sit olikin. Ajotuntuma oli ykkösessä mun mielestä parempi, samoin kun kyttien tekoäly. Tässä kun ajelet tasangolla niin paljon kun autosta pääsee niin aina ajaa pari kyttäautoa ohi ja jää siihen köröttelemään ilman mitään aikeita ees yrittää pysäyttää tai muuten häiritä menoa... :mad: ykkösessä niitä sentään sai vähän varoa, nyt ei sitäkään vähää...

Eli: jos sinulla on ja/tai olet jo pelannut ykkösosaa, niin en tiedä onko järkeä ostaa, paitsi jos tosiaan huumaannuit ykkösosasta... Jos taas haluaa hyvää maastokaahailua, eikä ole kokeillut ykköstä, niin asia on eri...
 
Kiitokset Monster pikaisesta infosta :) Säästyypähän rahat WRC:hen ja vaikkapa Jak & Daxteriin...
 
Yliopistonkadullahan tuo siinä Hansakorttelin vieressä majailee. Eilen todellakin kävin katsomassa, ja tarjouslappu oli lätkitty: 199 mk. En sitten tullut vielä ostaneeksi.
 
Mitäs perkuletta? Minä mielestäni tuijotin koko ajan SR2:sta tarjouslapun kera.. enpä suoralta kädeltä jaksa lähteä tarkistamaan, on sinne sentään kilsa matkaa ;)

No, jos asia on noin, niin sori, jos annoin väärää infoa jollekulle.
 
Ylös Bottom