Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM 2:sta ma 29.12 illalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LASCAR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

LASCAR

New Member
Jees, ajattelin kun tänään varmaan suurin osa viimeistään saanut Beta-levyn, niin kokeiltaisko sotia yhdessä kaikkien kynnelle kykevien suomalaisten kera? Joskus klo 18-19 aikoihin aloteltaisiin? Kertokaa jos ja milloin olette pelaamassa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Jees, ajattelin kun tänään varmaan suurin osa viimeistään saanut Beta-levyn, niin kokeiltaisko sotia yhdessä kaikkien kynnelle kykevien suomalaisten kera? Joskus klo 18-19 aikoihin aloteltaisiin? Kertokaa jos ja milloin olette pelaamassa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Eli kaikki kynnelle kykenevät samaan peliin kello 18.00 alkaen !!

Serveri on: SUOMI
Pelin nimi: PS2FIN
Salasana: suomi

Tänään pitäisi tulla sitten jo suuremmalla osalla, eli tulkaahan pelaamaan. Teen huoneen kun pääsen koneen ääreen, varmaan siinä 18.00 aikoihin.

Voisi laittaa kaikki kartat, aika ja kierrokset minimiin. Eka kierros tutustua karttoihin porukalla ja sitten seuraavat kaksi räiskiä....vai?

Jo pelaamaan viime viikolla päässeet voisivat tulla matkaoppaiksi ;)

mukaan tulen heti kun tyttöjen peli-ilta (eyetoy: play&groove + disney dance groove) päättyy.. siihen ei taida socom mukaan sopia ;)

Juuri pelasin 12.00-15.30
hehe, tulen kyllä ilta sotiin mukaan.;)

EDIT:
X, tuo sinun ideasi karttoihin tutustumiseen olisi upea.
Itse ainakin ihan hukassa mapeissa ja tuskin olen ainoa...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jees, UsT:n tapasinkin pelissä. Mä tuun kans jossain välissä, nyt otan päiväunet kun on kuumetta ja muutenkin kehno olo.

Jeps tänään pitäisi kone tulla huolosta, joten voisi päästä pelailee sitä socom2:sta pienen tauon jälkeen. Koneesta poksahti virtalähde tossa joulun tienoilla.

Ylös Bottom