Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Confrontation

Tuska75

New Member
Terve!

Peliseuraa socomiin. Itse ostin jenkkiversion ja suomessa socomin pitäisi ilmestyä lähiaikoina.
Peliseuraa kaivataan taktisen sotimisen merkeissa.

PSN-nimimerkit jotka pelaavat socomia

Listaus:

Tuska
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Onkos pappoja hereillä jos tänään yrittäisi 24 aikoihin tai jo ennen pelailla?
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Juu, voisi partyn tehdä ja kokeilla sillä sitten lähteä.
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Meitsiltä löytyy kanssa tämä, on vaan jäänyt valitettavan vähälle peliajalle. Hieno peli tosin.

Päivän parin varoajalla kun ilmoittaisi peleistä niin pääsen varmasti mukaan.
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Kyllä siellä melkeimpä jokapäivä on tullu pyörittyä ja muutosta ei näköpiirissä. Mahtava peli ja 1.30 nähtävästi vielä paransi vähän tilannetta.

Sillon ku ei porukkaa ole linjalla aivan suomiserveriin/suomitiimiin asti pelataan parinkolmen kaverin kanssa usein niin, että lätistään samalla Skypellä koska jenkit yms. alkaa usein lämpeneen kun puhuu suomea pelin voicella.

Jos on mahollista pelata ja jutella Skypellä samaan aikaan, niin meikäläistä saapi lisäillä Skypeen vapaasti (GimbleFIN@hotmail.com) ja tulla lätiseen mukavia pelaamisen ohella. Tietenkin siinä jotain pientä tiimipeliä saattaa paikoin myös tulla, itseasiassa jopa aika paljonkin välillä kun se puhuminen on aika selkeesti helpompaa näin. Onhan se tavallaan jopa hieman huijaustakin kun ruumiit pystyy jeesaan mut se tuo oman mukavan lisän siihen :D

Sillon kun melkein kaikki tiimissä on suomesta, niin siirrytään käyttään pelin voiceja...tilanteen mukaan mennään.
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Ollaan tänään menossa FL porukoitten + muutama mahdollisesti KFIN ylläpidosta kanssa Socomiin 22 - 23 välillä. Teen huoneen kun saavun ja katsokaa että olette kaverilistallani. Teen priva huoneen ja kutsun sitten. Pistäkää privaa jos ei kutsua tule tai sitä kaipaatte.
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Ollaan tänään menossa FL porukoitten + muutama mahdollisesti KFIN ylläpidosta kanssa Socomiin 22 - 23 välillä. Teen huoneen kun saavun ja katsokaa että olette kaverilistallani. Teen priva huoneen ja kutsun sitten. Pistäkää privaa jos ei kutsua tule tai sitä kaipaatte.

F.G:n porukkaakin olisi tarjolla jos mahtuu tai saapi tulla :cool: !?
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Aika mahtava meininki on Socomissa edelleen, joka päivä! Pelaaminen tutulla porukalla on parasta tietty, mutta aina tässä pelissä jaksaa yllättää myös se, että tuntemattomien_jopa jenkkien kanssa syntyy usein tiimipeliä. Siellä mietitään yhdessä mistä mennään ja kuka kattoo ja mitä kattoo.

Tämä johtunee yksinkertaisesti vaan siitä, että siellä tosiaan on enemmän niitä "pappoja" kun missään muussa räiskintäpelissä. (paljon on ilmeisesti vanhoja Socom pelaajia PS2-ajoilta)

Sellasta rääkymistä ja kirkumista mitä COD4 intermissionin aikana tulee joka pelin välissä ei kuule Socomissa IKINÄ. Varsinkin jos haluaa ajatella myös verenpainetta on Socom papalle hyvä valinta! :)
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Pitäisikö meidän aktivoitua socomin suhteen pappa porukalla. Montako meitä olisi, joilla peli on ja kiinnostaisi tulla pelailemaan iltaisin.

Itselleni sopii parhaiten Pe tai La ja tyyliin 22 jälkeen.

Pitäisi ehdottomasti :) Samat ajat sopivat itsellenikin, tai myöhäisillat ylipäätään.

Socomin suhteen itse olen täysi nyyppä, ja joskus betan aikoihin oli puhetta, että joku Socom konkari voisi pitää pienen "boot campin" uusille pelaajille ja kävelyttää karttojen läpi ja sen sellaista. Kaiketi tällaista tehtiin PS2 Socomien aikaan.

Öö.. mihin tuo Savan alkuperäinen viesti katosi?
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Pitäisi ehdottomasti :) Samat ajat sopivat itsellenikin, tai myöhäisillat ylipäätään.

Socomin suhteen itse olen täysi nyyppä, ja joskus betan aikoihin oli puhetta, että joku Socom konkari voisi pitää pienen "boot campin" uusille pelaajille ja kävelyttää karttojen läpi ja sen sellaista. Kaiketi tällaista tehtiin PS2 Socomien aikaan.

Öö.. mihin tuo Savan alkuperäinen viesti katosi?

Ite tarvitsisin myös pikkasen opastusta mappien kanssa!

Ku tulee pelattu klo 22-24 välillä pikapelejä, niin mapit on melkein aina samoja eli tutuksi on tullut vain mapit Urban Wasteland ja Fallen...muita mappeja tulee niin harvoin et niissä on täysin pihalla.
 
Vastaus: SOCOM: Confrontation

Oon ollu laiska tänne kirjoitelemaan, sorry.
Mutta joo, nyt kun syksy taas saapui, niin Socomia vois vääntää. Nyt on tietsikkapuolella vienyt Killing Floor aikaa, mutta tuli vihdosta viimein tuo Infamous aloitettua, niin alkoi kummasti Socomikin kiinnostaa.
Enpä ole sitä uusinta päivitystä vielä ehtinyt testailla. Saa heittää kaverikutsuilla, niin saadaan pelejä sovittua.
Pelaamaan pääsen yleensä iltamyöhällä, jos olen töissä, niin yömyöhällä.
 
Ylös Bottom