Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Fireteam Bravo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
http://psp.ign.com/articles/611/611749p1.html
It's still in the same universe as the other SOCOM games and three of the areas of operation in the game are similar to the console titles. It will have one new area, though, and that will be taking place in Chile, for a total of four locations. All together, these four spots will be the home of the 14 single-player missions in the game.
In a novel twist, Zipper is also including a "crosstalk" functionality for Fireteam Bravo. If players have both SOCOM 3 and Fireteam Bravo, then they can hook up the PSP to the PS2 with a USB cable and sync up the information. Events that happen in one game will affect the other and in this way the mission structure in both games will be affected.
Another feature that will be appearing in Fireteam Bravo is the ability to modify weapons and form a new combination. The list of weapons and options may not be as comprehensive as SOCOM 3's list, but with 30 weapons and options the list of possibilities is still impressive.
Fireteam Bravo will be supporting both ad hoc and infrastructure multiplayer modes through a Wi-Fi connection. Unfortunately, Zipper wouldn't tell us just how many people could play in the multiplayer games, but they are saying that players will be able to form clans for some team-based action.
Lisää juttua ja kuvia em. linkin takana. Ja pitäis tulla vielä tänä vuonna.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Ja pelätenkin tähtääminen on vielä ratkiriemukkaampaa kuin PS2-versioissa ;)
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

designed sanoi:
Ja pelätenkin tähtääminen on vielä ratkiriemukkaampaa kuin PS2-versioissa ;)

Miten niin, PS2 versiohan toimii kuin unelma :)

Tässä yksi peli PSP peli, joka on Jenkeistä heti tilattava.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

No ainakin SOCOM 1:ssä se oli vähän ärgh kun on tottunut pc-puoleen, en sitten tiedä miten myöhemmissä malleissa.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

designed sanoi:
No ainakin SOCOM 1:ssä se oli vähän ärgh kun on tottunut pc-puoleen, en sitten tiedä miten myöhemmissä malleissa.

Onhan se PC pelaajalle vaikea ja en itsekkään aluksi uskonut Socom1 että tuo tapa toimii. Mutta nyt mielipide on vaihtunut toisin päin ja tuntuu idioottimaiselta pelata pelejä, joissa vaan ase näkyy :)

Mutta samallalailla kakkonen toimii, kun ykkönen.

Vanhakin oppii välillä uutta systeemiä :)
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

XShava sanoi:
Onhan se PC pelaajalle vaikea ja en itsekkään aluksi uskonut Socom1 että tuo tapa toimii. Mutta nyt mielipide on vaihtunut toisin päin ja tuntuu idioottimaiselta pelata pelejä, joissa vaan ase näkyy :)

Mutta samallalailla kakkonen toimii, kun ykkönen.

Vanhakin oppii välillä uutta systeemiä :)

Ja myönnä pois, että PS2-SOCOMeissa homma toimii kun DS2:n analogitateista on edes johonki, eikä PSP edes oikein anna armoa d-padin ja analogitatin sijoittelulla moiseen.

Tosin lukasin IGN:n previewin, jossa kerrottiin tähtäämisen tapahtuvan auto-aimina paitsi jos erikseen vaihtaa first person modeen. Tämä siis tunnin yöunilla luettuna.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

designed sanoi:
Ja myönnä pois, että PS2-SOCOMeissa homma toimii kun DS2:n analogitateista on edes johonki, eikä PSP edes oikein anna armoa d-padin ja analogitatin sijoittelulla moiseen.

Juu siis PS2 homma toimii, tuo PSP version toimivuus on sitten asia erikseen.

Ensimmäisiä kertoja kun PSP testailin viime vuonna, niin sillon kuvittelin että analogi tatti hässäkällä ei tee mitään. Oli sen verran vaikea tapaus.

Nyt taas olen pelannut pelejä, jossa sitä on pakko käyttää. Niin alkaa siihen tottumaan. Ainut asia on, että vasemman käden peukalo kipeytyy, kun pitää tatista ohjata ja samalla olla sormi valmiudessa olkapää napilla. Niin rasittaa aika pahasti kättä, että menee välillä kivun puolelle :(
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

No pain no gain ;) En kyllä muista kenenkään valittaneen NESin ohjaimesta aikoinaan, vasta myöhemmin nostalgiasessioissa ihmiset myönsivät kivun olleen pelipäivän jälkeen aika huumaavaa :D
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

designed sanoi:
No pain no gain ;) En kyllä muista kenenkään valittaneen NESin ohjaimesta aikoinaan, vasta myöhemmin nostalgiasessioissa ihmiset myönsivät kivun olleen pelipäivän jälkeen aika huumaavaa :D

Juu, mutta PSP tuo tatti on liian alhaana meikäläisen isoille kourille. Että tulee väkisin peukalolle sellanen koukku asento (Kun pitää olla sormi myös olkapäänapilla), joka kipeytyy jo 4 tunnin pelaamisen jälkeen :(

Jos taas olkapäänappia ei tarvitse käyttää, niin sillon pelaaminen sujuu pidempään. Untold Legendsissä olkapäänapissa on vaan heal pullot :rolleyes:
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Hirski sanoi:
Dessu hyvä sinua varten onkin kehitetty hiiri näppis yhdistelmä ;) :p

Kerrotko heti vai samantien miten saan iskettyä sen hiiren kiinni PSP:hen? ;)

Kyllä se DS2:n tattikin menetteli Socomissa (kunhan otti sarjatuliaseen, ahem), Half-Lifessä sitte pistinki jo hiiren suosiosta kiinni PS2:een ;)
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

designed sanoi:
Kerrotko heti vai samantien miten saan iskettyä sen hiiren kiinni PSP:hen? ;)

Kyllä se DS2:n tattikin menetteli Socomissa (kunhan otti sarjatuliaseen, ahem), Half-Lifessä sitte pistinki jo hiiren suosiosta kiinni PS2:een ;)

hehe meinasin siis PC peli puolta :p

Mitä Dual Shockiin tulee niin harva on varmasti saanut 4kuukauden pelaamisella(Socom1) peukaloon lihas rasitus tulehduksen :eek: :p
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Hirski sanoi:
hehe meinasin siis PC peli puolta :p

Tiedän, väistelen vain aina ilmiselvää mikäli voin. :)

Mitä Dual Shockiin tulee niin harva on varmasti saanut 4kuukauden pelaamisella(Socom1) peukaloon lihas rasitus tulehduksen :eek: :p

Ouch, tuo on jo HC, NESin ohjain vain kipeytti peukalon. Noh, samanlaisia pelivammoja kuin penikkatauti tanssipeleistä (allekirjoittanut ilmoittautuu). Ja toistan taas: no pain, no gain. ;)
 
NewsFlash

PSP:n SOCOM Jenkkeihin marraskuussa 10.08.2005

Sony on ilmoittanut PSP:n SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravon ilmestyvän ainakin Pohjois-Amerikassa marraskuun 8. päivä.

Uusista ominaisuuksista paljastettiin 'Instant Action Mode', jossa tehtävät kestävät vain 5-10 minuuttia. Yksinpelissä on 14 tehtävää, joista jokaisen kartalta löytyy viisi erilaista Instant Action -tehtävää. Mukana on myös langaton moninpeli suoraan konsoleiden kesken ja myös internetin kautta. PSP:n SOCOM toimii myös yhdessä PS2:n SOCOM 3:n kanssa USB-kaapelin avulla ja tapahtumat toisessa pelissä vaikuttavat myös toiseen peliin.

Euroopan julkaisupäivää SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravolle ei ole vielä vahvistettu.


Vielä kehitystiimin edustajan kommenttia: http://socomblog.typepad.com/socom/
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
PSP:n SOCOM Jenkkeihin marraskuussa 10.08.2005

Sony on ilmoittanut PSP:n SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravon ilmestyvän ainakin Pohjois-Amerikassa marraskuun 8. päivä.

Uusista ominaisuuksista paljastettiin 'Instant Action Mode', jossa tehtävät kestävät vain 5-10 minuuttia. Yksinpelissä on 14 tehtävää, joista jokaisen kartalta löytyy viisi erilaista Instant Action -tehtävää. Mukana on myös langaton moninpeli suoraan konsoleiden kesken ja myös internetin kautta. PSP:n SOCOM toimii myös yhdessä PS2:n SOCOM 3:n kanssa USB-kaapelin avulla ja tapahtumat toisessa pelissä vaikuttavat myös toiseen peliin.

Euroopan julkaisupäivää SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravolle ei ole vielä vahvistettu.


Vielä kehitystiimin edustajan kommenttia: http://socomblog.typepad.com/socom/

Ja sitten alkaa marraskuun odotus, toivottavasti ei vaan mene tilaushanat kiinni jenkkeihin päin.

Tuo kunnon nettipeli tuli meikäläiselle yllätyksenä, mutta erittäin hienoa. Varmaan joutuu uusimaan tukiaseman, kun nykyinen tuntuu olevan heikon puoleinen kantaman puolesta.

Nyt vaan odotellaan milloin ilmottavat PS2 -version julkaisupäivän. Kuvittelisi että ehkä menee lähimaille tämän kanssa :)
 
Vastaus: NewsFlash

XShava sanoi:
Nyt vaan odotellaan milloin ilmottavat PS2 -version julkaisupäivän. Kuvittelisi että ehkä menee lähimaille tämän kanssa :)
Jenkeissähän se on vielä TBA, mutta Euroopassa on mainittu 30.9., mitä hiukan kuitenkin epäilen.
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Jenkeissähän se on vielä TBA, mutta Euroopassa on mainittu 30.9., mitä hiukan kuitenkin epäilen.

Juu tuota saa tosiaan epäillä, kun sony ei ole ilmoittanut virallisesti vielä mitään. Jenkeissä ja Euroopassakin tuo on vielä TBA. Eikä siis päivämääriä ole vielä ilmoitettu. Huhua liikkuu tietenkin kaiken näköistä.

Odottelemme siis sitä Sonyn virallista infoa päivämäärästä.....
 
NewsFlash

PSP:n SOCOM:iin tuki kuulokemikrofonille 31.10.2005

Joidenkin onnellisten päästessä jo testaamaan PSP:n SOCOM: US Navy SEALs Fire Team Bravoa, on ympäri nettiä alettu huhuilemaan PSP:lle suunnitellusta kuulokemikrofonista, jota peli luonnollisesti tukee.

Amerikan EB Games ottaa jo vastaan ennakkotilauksia 20 dollarin hintaisesta setistä ja pelisaitti Kotaku on onnistunut saamaan käsiinsä vakuuttavan kuvan laitteesta, joten huhuissa on lieneekin vinha perä.


http://www.konsolifin.net/ylli/upload/uutiset/gba/1130763372_PSP_Headset_small.jpg
 
Ylös Bottom