Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

socom

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ANASSI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ANASSI

New Member
Mä oon sellases tehtäväs, mis pitää räjäyttää mercenareiden ammusvarasto viidakossa... tarvitsisin apua, oon käskeny bravoo pistää satchelit mestoille. MUTTA sitten tulee se onkelma, siin pitäis tulla välinäyttö mis ammusvarasto räjähtää... mul on tullu se yhen kerran, mut sil kerral tuli mission failed. No yritin uudestaan, mut näyttöö ei enää tuu vaikka pyörin koko kentän ympäri. Tämän takia en pääse rataa läpi, pitääkö olla jossai tietyssä paikassa, et näyttö tulee? auttakaa!! :mad:

Sun pitää mennä kauemmas niistä ammuslaatikoista. Jos katsot karttavalikosta, niin siellä on viimeinen tähti (tehtävä) prevent enemy escape (tjs) niin mene sinne. Ja voihan se olla, että et ole antanut oikeata ohjetta joukkue tovereille niiden räjähteiden asentamiseen. ja muista antaa käsky "team follow" että bravon jäbät ei jää räjähdys alueelle ihmettelemään.

Yleensäkin jos on Socomissa ongelmia, niin kannattaa katsoa karttaa ja tehtävien ohjeita ja videoita, niistä löytyy apua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Yleensäkin jos on Socomissa ongelmia, niin kannattaa katsoa karttaa ja tehtävien ohjeita ja videoita, niistä löytyy apua.

Tuo pitää täysin paikkansa. Itekin olin hukassa niiden ammuslaatikoiden kanssa ku olin yhen posauttanu kunnes ohjeesta huomasin niitä olevan kolme laatikkokasaa eikä yks. Sitte vaan ohjeen ja kartan avulla etsin kaks muuta ja vóila mission cleared.

Ylös Bottom