Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM2 ja näppäinkomennot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinouma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vinouma

New Member
Olen päässyt etenemään socomissa kenttään 10, mutta en vieläkään hiffaa asentonamiskoja... neliöllä ja kolmiolla se kai tapahtuu, mutta missä logiikka? Välillä kolmio kyykistää kaverin, ja välillä nostaa hänet seisomaan. Kiitos vastanneille! :)

//V
 
Vastaus: SOCOM2 ja näppäinkomennot

Kolmio näpäytys vaihtaa kyykkyyn-seisomaan. Hieman pidempi painallus laittaa ukon maihin-ylös. Näin ainakin jos on oletus konfiguraatiot käytössä.
 
Vastaus: SOCOM2 ja näppäinkomennot

Kitos vastanneelle. Pari lisäkysymystä.

- Miten kranaatteja saa heitettyä pitkälle. Kun yritän heittoa, kranaatti tupsahtaa ihan jalkoihin... :/

- Mikä piru on tuo keltainen piste, joka liikuskelee näytöllä, kun zoomaa kiikaritähtäimen läpi?

Jes, eiköhän näillä pärjätä! :D

//V
 
Vastaus: SOCOM2 ja näppäinkomennot

Kranaatin lentovoimakkuus riippuu siitä miten kovin painat R1 (vai mikä sinulla se ampumisnappi onkaan). Pistä R1 kunnolla pohjaan, ruudulla näkyy kranaatin lentorata keltaisella viivalla jota voit sitten eri paimanisvoimakkuudella muuttaa.

Keltaisesta pisteestä en ole aivan varma. Muistaakseni se on piste johon luodit oikeasti menevät, tapahtuu mm. ahtaissa tiloissa ja ikkunoista ammuttaessa. Voi tosin olla että olen aivan väärässä, ei voi kaikkea enää muistaa :p
 
Vastaus: SOCOM2 ja näppäinkomennot

Jep, eli mitä ylempänä keltainen piste on, sitä korkeampi edessä oleva este on. Jos piste on ihan kuvan alalaidassa, tiellä ei ole kuin joku pikkunen nyppylä. Toi on niin bugista socomissa kuitenkin, että mieluummin tulee oikein kunnolla esteen takaa ampumaan, ettei ammu vain kalliota kun tarkotus on osua vihuun.
 
Ylös Bottom