Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soldier of Fortune: Payback

aadi

New Member
Osaisiko kukaan kertoa miten pelin neljännessä(?) kentässä pääsee eteenpäin kohdassa, jossa tulee lyhyt välidemo ja vihut juoksee sinne kallion sisälle menevään onkaloon? Tarkoitan siis sitä kenttää missä mennään sellaista rinnettä ylös kohti kaivoksia. Olen lahdannut sieltä kaikki viholliset ja tutkinut (ainakin omasta mielestäni) kaikki onkalot, mutta jokaisessa tulee eteen umpikuja :( Voisiko joku siis vähän neuvoa minne ihmeeseen siinä kaivoksilla pitää mennä? Kiitoksia jo etukäteen :)
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

Siis ku pääset sinne ylös mis ne vihut sit meni kai sinne kaivokseen, niin sinne vaan seuraat niitä sillä kyl siel on joku reitti mitä kulkea. Oon unohtanu sen kentän jo, mutta ehkä oot unohtanu laittaa c4 johonki seinään, kun jossain vaihees niitäki piti laittaa, mutta ne taidettiin käyttää ton kentän lopus.
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

[FIN]Scorpion sanoi:
Siis ku pääset sinne ylös mis ne vihut sit meni kai sinne kaivokseen, niin sinne vaan seuraat niitä sillä kyl siel on joku reitti mitä kulkea. Oon unohtanu sen kentän jo, mutta ehkä oot unohtanu laittaa c4 johonki seinään, kun jossain vaihees niitäki piti laittaa, mutta ne taidettiin käyttää ton kentän lopus.

Pelissäni oli ihmeellinen bugi, kun minulta katosi se nuoli minne pitää mennä ja se tunneli mistä pääsi jatkamaan oli tukossa :D Aloitin kentän alusta ja sitten nuoli ohjasi minut oikealle reitille. Muutenkin ihan liikaa bugeja ollut tässä pelissä..
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

aadi sanoi:
Muutenkin ihan liikaa bugeja ollut tässä pelissä..

Kytke liveen ja lataa päivitykset.

Mullakin bugaa toi AC... Tiedä sitten mitä gremlinejä näihin uusimpiin peleihin on päästetty :D
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

Healtti sanoi:
Kytke liveen ja lataa päivitykset.

Mullakin bugaa toi AC... Tiedä sitten mitä gremlinejä näihin uusimpiin peleihin on päästetty :D

Joo, pitää ladata noi päivytykset jos pelistä siten bugit vähenesivät. Peli on muuten normitasollakin kohtalaisen vaikea! Välillä kimpussa on on tukuttain vihollisia ja kuolema seuraa sekunneissa :eek:
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

Pelaa COD4 veteraanilla niin siinä vasta on ryöpytystä.
Erityisesti vimpat kentät.
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

Healtti sanoi:
Pelaa COD4 veteraanilla niin siinä vasta on ryöpytystä.
Erityisesti vimpat kentät.

Itse en ole koskaan tullut aivan 100% sujuiksi konsoliohjaimen ja FPS pelien kanssa. Sen verran pinttynyt takaraivoon tuo pc-puolen hiiri+näppis yhdistelmä. Onneksi konsolien nyky-FPS:issä on sen verran hyvät ja luontevat kontrollit, että tälläinen poropeukalokin osaa niitä pelata :p COD4 on hankintalistalla kyllä..
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

Mitään vinkkejä Llabo (?) -kentän alkupäässä tapahtuvaan orjan saattamisepisodiin? Aikamoinen turhautuminen tuli, kun jatkuvasti pätkyttävät orjan hengiltä.
 
Vastaus: Soldier of Fortune: Payback

tt76575 sanoi:
Mitään vinkkejä Llabo (?) -kentän alkupäässä tapahtuvaan orjan saattamisepisodiin? Aikamoinen turhautuminen tuli, kun jatkuvasti pätkyttävät orjan hengiltä.

Aika monta kertaa tosiaan sai tuota saattamisepisodia yrittää. Itse pääsin sen niin, että juoksin orjan edellä kranaatteja viskellen. Tarpeeksi monta kertaa kun yrittää, niin alkaa jo onneksi muistaa mistä kohdin vihollisia ilmestyy (ne kun ilmestyvät joka kerta samasta paikasta). Sitten vaan valmiiksi tähtää sinne mistä niitä vihuja pomppaa eteen niin kyllä se siitä! Mut tosi v-mäinen kohta todellakin...
 
Ylös Bottom