Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sonera living & xbox live

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wormfed
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wormfed

New Member
pitääkö jättää xboxin osto väliin vai toimiikohan tällä systeemillä?

sonera living on siis setti jossa koko kerrostaloon vedetään putki ja jaetaan se sitten puhelinverkon kautta halukkaille. elikkä mulla on käytössä 1mbit yhteys, mutta puhelinjohdon kautta eikä verkkopiuhalla niinkuin yleensä.

varmaa faktaa en tiedä mutta epäilen ton olevan toteutettu HomePNA:lla joka on lähes aina natattu, jolloin ainakaan hostaaminen ei onnistu
mutta soneran sivuilla mainitaan kiinteistöliittymissä olevan mahdollista saada lisämaksulla "open" ratkaisu joka olisi kaksisuuntainen, joka siis pitäisi toimia

ja tietysti kannattaa tehdä porttitesti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Midget
varmaa faktaa en tiedä mutta epäilen ton olevan toteutettu HomePNA:lla joka on lähes aina natattu, jolloin ainakaan hostaaminen ei onnistu
mutta soneran sivuilla mainitaan kiinteistöliittymissä olevan mahdollista saada lisämaksulla "open" ratkaisu joka olisi kaksisuuntainen, joka siis pitäisi toimia

ja tietysti kannattaa tehdä porttitesti
porttitesti näytti vihreetä. jee :) homePNA:lla tää on kyl, mut miten tuo hostaus? voiko sitä testata pc:llä? tai siis oonhan mä hostannu nettisivuja ja vaikka mitä muuta roskaa koneella.

sitä mä vaan lähinnä mietin et lyönkö mä tän kiinni xboxin modeemiadapteriin ja tunnistaako se tän yli 56k yhteydeks? vai pitääkö virittää joku tietokoneelta xboxiin verkkokortin kautta systeemi :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wormfed
sitä mä vaan lähinnä mietin et lyönkö mä tän kiinni xboxin modeemiadapteriin ja tunnistaako se tän yli 56k yhteydeks?
Mikä ihmeen modeemiadapteri? Mikä?

Kätevin tapa kytkea Xbox HomePNA-verkkoon on hankkia HomePNA->ethernet -konvertteriboksi (~80). Toinen vaihtoehto on, että asennat PC:hen ethernet-verkkokortin, jonka avulla jaat internet-yhteytesi Xboxille.

t. Ola

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Mikä ihmeen modeemiadapteri? Mikä?
joo, keksin päästä kun ei ole mitään hajua miten xboxissa on liitännät niin ajattelin että samalla tavalla kuin ps2 tai gamecube. unohda tuo siis.

ilmeisesti teen ton verkkokorttisysteemin koska sellainen löytyy, enkä jaksa maksaa noin paljoa konvertterista jota en muuhun tarvitse.

kiitos infosta :cool:

Ylös Bottom