Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sonic Mega Collection+ lukitut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juakko71
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Juakko71

New Member
Kertokaapa minulle, miten nuo lukitut ominaisuudet saadaan esille ihan omina kokemuksina.
Olen katsonut ohjeita Gamefaqs:sta ja toiminut mielestäni niiden mukaan, mutta ei ihan toimi.

Se, että hintsit saadaan esiin peliä auki pitämällä, on OK, mutta Comix zonen yms. avaukset...
Olen käynyt mainituissa peleissä ja poistunut päävalikkoon, mutta onko tapa oikea... en ole enää varma. Autosave on päällä.

Vastaus: Sonic Mega Collection+ lukitut

Muistaakseni Euro-versiosta on pudotettu Comix Zone kokonaan pois !prkl! Sitä siis ei saa auki, eikös jotain saanut auki myös tarpeeksi monta kertaa päävalikosta valitsemalla eli aloittamalla. EDIT: jaa mutta niin olet ilmeisesti tehnytkin... en muista miten monta kertaa pelit piti aloittaa. Mä puhuin muuten GC-versiosta eli PS2-versiosta ei tietoa.

Comix Zonen poissaolo kirpaisee...

Täytyy vain jatkaa nykimistä valikoista peliin ja takaisin. Kuten sanoin, olen tehnyt saamieni ohjeiden mukaan. (On muuten väsyttävää hommaa)

Kun olin jo luopunut toivosta ja keskittynyt pelaamiseen, kone yhtäkkiä ilmoitti "Blue Sphere on pelattavissa".
Hmmph... Ehkä, ehkä olin sekaantunut laskuissa... :confused:

Toivottavasti kaikki luvatut avattavat kohteet ovat euro-versiossa tallessa. Ainakin "oikea määrä" ???-rivejä on valikoissa.

Jatketaan harjoituksia.

Noniin.

Kyllähän rupeaa avautumaan bonukset.
Varsinainen ongelman avain oli se, että kun on tehnyt tarvittavat maneerit, (Sisään-ulos), palaa lopuksi ensimmäiseen ruutuun, jossa lukee: "Press Start button" ja lähtee kohti pelejä.
Kone ilmoittaa avatut pelit pelattaviksi.
Sain Comix zonen ja Oozen auki myös kun kävin lokkimassa kuntosalin lastennurkkauksen Sonic heroessista tallennuksen. :D

The problem is solved.

Ylös Bottom