Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

sony openmg jukebox 2.2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja foeprkl
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

foeprkl

New Member
juu, tähän tarvis saada jonkinlainen patchi että vois kaikkia biisejä siirrellä loputtomiin. kiitos sonyn ihden biisin voi vaan 3 kertaa siirtä tietokoneelta minidiskille ja sitten joissain biisessän on restriction päälle, eli ei voi siirtää. kovasti olen ettiny patchia/crakkia mutta ei vaan prkl löydy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
juu, tähän tarvis saada jonkinlainen patchi että vois kaikkia biisejä siirrellä loputtomiin. kiitos sonyn ihden biisin voi vaan 3 kertaa siirtä tietokoneelta minidiskille ja sitten joissain biisessän on restriction päälle, eli ei voi siirtää. kovasti olen ettiny patchia/crakkia mutta ei vaan prkl löydy.

No eipä tuo kolme kertaa koneelta minidiscille juuri haittaa; levyt on niin edullisia että niitä voi olla läjäpäin. Eiköhän tuohon patchi tule vielä kunhan vähän aikaa kulkee.

Mitenkäs on NetMD toiminut muuten?? Mikä malli sinulla on ja millaiset on kokemukset? PC:ltä siirrettäessä on se kiva puoli että saa biisin nimet suoraan MD-levyille ettei niitä tarvitse itse alkaa naputtelemaan.

juu ihan toi perus karvalakkimalli (netmd mz-n505) on nyt ollut käytössä jokusen viikon ja aikalailla tyytyväinen olen laitteeseen. lp2 ja lp4 toiminnoista tulee suurin kiitos. lp2lla mahtuu just tuplamäärä musaa ja lp4lla nelinkertasesti, tosin laatu kärsii mitä enemmän pakkaa. levylle kopiointi tolla openmg jukeboxilla toimii ihan hyvin paitsi mainittu 3kerran siirtorajoitus ottaa päähän. ja joissain mp3sissa on täysi siirtokielto, eli biisiä ei vaan millään saa levylle. eli kun joku patchi/crakki löytyis millä sais noi siirtorajotukset/kiellot poistettua niin hymyilyttäis kovasti.

Ylös Bottom