Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soulcalibur: Broken Destiny [PSP]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Cobretti

New Member
Arvosteluja alkaa tippua.. Lupaavaa, vaikka ilmeisesti peli on aika pitkälti käsikonsoliversio Soulcalibur IV:sta.

IGN:
IGN: Soulcalibur: Broken Destiny Review

"Although Broken Destiny is nothing more than a portable version of Soulcalibur IV (with Kratos along for the ride), the game is visually stunning and the size of the roster is admirable. What's most impressive about Soulcalibur: Broken Destiny is how well it preserves its console counterpart's formula while making very few sacrifices along the way."
 
Vastaus: Soulcalibur: Broken Destiny (PSP)

Onko tämä jo julkaistu? Ainakin Konsolinetin kaupassa myyty loppuun? Itse tilasin ulkomailta ja julkaistaan 4.9...
 
Vastaus: Soulcalibur: Broken Destiny (PSP)

Onko tämä jo julkaistu? Ainakin Konsolinetin kaupassa myyty loppuun? Itse tilasin ulkomailta ja julkaistaan 4.9...

Tulihan tuo itellekin jo. En ole näitä Calibureja ennen pelaillut, joten kysyisin et mikäs tässä on ideana? Counlet (väärin taatusti) on ilmeisesti se "pääpelimuoto", mut oon hinkannut jo neljä chapteria turhia basic trainingeja. Onko tuo tuollaista yhden-kolmen sekunnin taistelua vain jossa täytyy mätkästä juuri ne oikeat vai pääseekö tuossa jopa tappelemaan kunnolla countletissa? :confused:
 
Vastaus: Soulcalibur: Broken Destiny (PSP)

Onko tuo tuollaista yhden-kolmen sekunnin taistelua vain jossa täytyy mätkästä juuri ne oikeat vai pääseekö tuossa jopa tappelemaan kunnolla countletissa? :confused:
Ei, kyllä siinä ihan kunnollinen yksinpelimuotokin on, jossa tapellaan vastustaja kerrallaan kohti "tarinan" loppua.

Update! Jaa, paitsi että eipä näemmä olekaan. Tuo Gauntlet Mode *on* se tarinatila, ja näemmä se koostuu tuollaisista muutaman sekunnin mittaisista "minipeleistä". Onpas kummallista. ("Isojen konsoleiden" Soul Calibureissa se pääpeli on siis huomattavan erilainen, mutta näemmä PSP-versiossa on tyydytty erilaiseen ratkaisuun.)
 
Vastaus: Soulcalibur: Broken Destiny (PSP)

Ei, kyllä siinä ihan kunnollinen yksinpelimuotokin on, jossa tapellaan vastustaja kerrallaan kohti "tarinan" loppua.

Update! Jaa, paitsi että eipä näemmä olekaan. Tuo Gauntlet Mode *on* se tarinatila, ja näemmä se koostuu tuollaisista muutaman sekunnin mittaisista "minipeleistä". Onpas kummallista. ("Isojen konsoleiden" Soul Calibureissa se pääpeli on siis huomattavan erilainen, mutta näemmä PSP-versiossa on tyydytty erilaiseen ratkaisuun.)

Kiitti (taas) nopeesta vastauksesta. :) Tuo on aika rasittavaa tavallaan, ja eipä nuo "lukuisat" pelimuodot hirveästi hätkäytä mua ainakaan. Tylsää jossain singlessä hakata aina jotain random-tappelua..
 
Vastaus: Soulcalibur: Broken Destiny [PSP]

Tämän pelin pelitilat hämmästyttivät oudoilla valinnoillaan. Gauntlet on joku naurettava tutoriaali ja Trialsista en löydä oikein kunnon intoa vaikka pisteet ropisevat alhaalla.

Quick Matchissa vastustajan hahmosta ei ole mitään tietoa, paitsi että jos nimet vihjaavat tarpeeksi, mutta tuota mielummin mättään yksin kuin Arcadea, mikä kaikkien kauhistukseksi jätettiin pois (nyt voisi ampua Namco Bandain tässä välissä).

Hahmonluonti on mitä on, en oikein jaksanut vaivautua tuon kummemmin.

Onneksi Versus on, mutta kenelläkään tuntemallani henkilöllä ei ole tätä peliä. :mad:

Mutta ei nyt tästä täysin saarnausta tule.

Active Purge tuntui aika nerokkaalta lisäykseltä, hetken kävi päässä että miksi tätä ei ollut Soul Calibur nelosessa.
Training -tila saa myös kehuja, kolme eri nauhoitus kanavaa jonkin sortin vapaille komennoille oli välitön plussa (huom. käsikonsoli peli) ja säädettävää lävistys säkille löytyi mukavasti.

Jotenka arvostan peliä pelkkänä Soul Calibur mätkintänä, en näin kokonaisena käsikonsoli pelinä. 19 euroa tästä tosin oli vastustamaton tarjous joten en vain voinut mitään itselleni.
 
Ylös Bottom