Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soundblasterin Tactic 3D Alpha kuulokkeet -ongelma!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettuboii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kettuboii

New Member
Elikkä en löytäny varmaan oikeaa osiota minne tätä laittaa mutta ajattelin tänne varmaan paras vaihtoehto mutta modet voi siirtää jos on oikea alue muualla.

Mutta siis asiaan ostin tollaset SoundBlasterin Tactic 3D Alpha headsetin vähäsen aikaa sitten. Latasin kaikki hommelit kai ihan oikeasti en ole aivan varma ja sitten laitoin siihen USB juttuun tuon ääni piuhan ja mikki piuhan ja kytkin koneeseen ja sitten testasin esimerkiksi skypen kautta mutta ei toiminut ja muidenkin hommeleiden kautta on testattu mutta ei toimi. Testasin myös PS3lla kun kytkin USB siihen playstasioniin ja mikkipiuha oli siinä mutta sieltä asetuksista löytyy se äänenmuunnin ja siinä kuuluu aina ääni kun puhuu mutta ei kuulunut mulla mitään. Siis asetuksista olin sieltä audio vai mikä olikaan laittanu kumpiikin kohtiin valitsin sieltä ton SoundBlaster Tactic 3D Alpha ja painoin OK mutta ei kuulu vieläkään kun menin äänenmuuntimeen. En tiedä mitä tehdä eli jos jollain ois samat kuulokkeet niin oisin tosi kiitollinen avusta. Elikkä siis ongelma on tässä vain mikissä. Äänet kuuluvat kyllä mutta mikki on kytketty kuulokkeisiin ja nuo jutut olen tehnyt mitkä jo selostin mutta ei vain toimi toivotaan että joku auttaisi nopeasti.
 
Vastaus: Soundblasterin Tactic 3D Alpha kuulokkeet -ongelma!

Melkosta tajunnanvirtaa suollat. En ymmärrä kysymystä. Oikeesti. Olenko yksin vai tymä?
 
Ylös Bottom