Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sphinx and the Cursed Mummy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Onkos kukaan muu tähän koskenut? Itse olen nyt Jade Empiren jälkeen tätä n. 2.5 tuntia pelannut ja olen todella tyytyväinen, että aikanaan tämä ostin alennusmyynnistä. Vaikka peli on jo melko vanha, on grafiikka paikoitellen todella komeaa. Omistamani versio on USA NTSC-versio, joka tukee korkeampaakin resoluutiota (HDTV 720p) - itse olen toistaiseksi pelannut tavallisessa telkkarissa ja siinäkin se on hienon näköinen. Ruudulla oleva tekstitys on vähän suttuista, joten tuo asia voisi VGA:lla korjaantua. Täytyypä huomenissa laittaa Xbox takaisin PC:n näyttöön ...

Puzzlet ovat sopivan kinkkisiä ja työläitä ja ainakin alkuun on vaihteluakin riittänyt. Vaikka kyse on periaatteessa tasohyppelystä, sanoisin Sphinxin sopivan paljon paremmin aikuisemmalle pelaajalle. Jossei tasohyppelyt ihan kamalasti okseta ja haluaa halvalla hyvää seikkailua, kannattaa Sphinx kaivaa jostain käsiinsä.

Vastaus: Sphinx and the Cursed Mummy

Cubella korkkasin tämän hienon Zeldakopion eilen. Toinen vertailupeli on ehdottomasti Beyond Good & Evil.

Jatketaanpas pelaamista.

Jatkan Sphinxin hehkuttamista, sillä sen verran upeaa menoa on ollut koko ajan. Juoni nyt ei vaikuta erityisen upealta, mutta moiselta satukarkkimaailmalta moista tuskin tarvitsee odottaakaan.

On se sääli, että näin hieno teos on jäänyt vähälle huomiolle niin kuin Beyond Good & Evilikin.

Sphinxiä näkyy olevan CDon.comissa hieman yli 20 euron hintaan Xboille ja tuote on tilapäisesti loppu.

Ylös Bottom