Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiili

New Member
Kalinatek (tjsp:))

Moi. Olen uusi täällä, ja nyt heti aluksi olisi kiva saada apua kyseisessä pelissä. Siis, olen siellä Kalinatekissa, (vai-mikä-se-nyt-olikaan)enkä pääse läpi sitä kohtaa, missä on se 2:30 min. aika. Onnistun aina kääntämään sitä vipua siellä alhaalla, mutta mitä sitten pitää tehdä?:confused: Help me, please.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiili
Kalinatek (tjsp:))

Moi. Olen uusi täällä, ja nyt heti aluksi olisi kiva saada apua kyseisessä pelissä. Siis, olen siellä Kalinatekissa, (vai-mikä-se-nyt-olikaan)enkä pääse läpi sitä kohtaa, missä on se 2:30 min. aika. Onnistun aina kääntämään sitä vipua siellä alhaalla, mutta mitä sitten pitää tehdä?:confused: Help me, please.

Jos nyt oikein muistan niin 2:30 ajassa pitää purkaa pommi siellä tulipalon keskellä. Elikkä menet koodilla ovesta. Sitten tulee ne pari huonetta missä palaa ja seinillä on kaksi wallminea. Sitten parit mutkat kapeaa käytävää ja vasemmalla on huone tulessa. Siellä arkistokaapin yli ja pomminpurku... homma hoidettu. Sitten vastaan mennään sinne kellariin käänteleen vipua. Meniköhän oikein??

Kiitti, gbz900.:)

Nyt olen päässyt seuraavaan tehtävään, eikä ole ongelmia. Ainakaan vielä..:D

Presidential palace

Miten helekutissa Presidential palace tehtävän alku hoidetaan. Netissä on ihan ihme ohjeita, eikä niissä puhuta mitään alas köydellä lasketumisesta tai herkistä mikrofoneista, jotka laukeavat vaikka kuinka varovasti yrittää liikkua. Help!

Re: Presidential palace

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
Miten helekutissa Presidential palace tehtävän alku hoidetaan. Netissä on ihan ihme ohjeita, eikä niissä puhuta mitään alas köydellä lasketumisesta tai herkistä mikrofoneista, jotka laukeavat vaikka kuinka varovasti yrittää liikkua. Help!

Siis kun olet mennyt köydellä sinne saatanan luolaan niin pistä lämpölasit päähän...Joko alkas onnistuu

Vastaus: Splinter Cell

Kysytään nyt joskos apuva löytyisi.

En nyt muista kentän nimeä (tms) kun pelaamisesta on niin kauan, mutta kovin kaukana alusta ei varmaan olla :rolleyes: Paikka on iso "eteishalli" ollaan toisessa kerroksessa ja pitäisi päästä alakertaan, jossa on iso infodeski/valvontapöytä, jonka äärellä on äijä ja miekkosen kaveri kiertää koko ajan tuossa eteishallissa. Pukumiehiä muistaakseni olivat. Olen kokeillut kaikkea mahdollista harhauttamisesta suoraan toimintaan ja ihan hävetää kun ei tuosta ole päässyt ja läpi ja voisi aloitella tuon pelaamista uudelleen jos vain vähän apuja saisi :o

Vastaus: Splinter Cell

Hiivi portaat alas vasurista, siten että kävelijän selkä on sinuun. Mene portaiden taakse hiljaa. Odota että heebo tulee luoksesi ja menee pois. Nappaa hemmo infodeskin takaa, taluta portaiden alle, kolkkaa. Tämän jälkeen tee sama kävelijälle. Kolmas taisi ihailla seinää. Putsaat huoneen. Odota että kersantti tulee ja istuu tuolille, nappaa pillistä kiinni ja taluta silmänlukulaitteelle. Ovi avaa, nukuta kessu. Ovesta sisään. Nurkan takana on kamera, joten täällä vähän varovaisemmin.

Ylös Bottom