Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Juu... elikkäs minäkin pelailen netissä tuota uusinta Splinteriä...

...nimellä Swhat

...

... of course ...
 
Joo-o, eilen näytettin krekon kanssa vähän joecoolille ja pibelle, miten sitä online peliä pitäis oikeen pelata.:D
Nii en Krekko varmaan tänään perjantai illallla tuu pelaamaan mutta eiköhän lauantaina sitten sitäkin tiiviimmin.
 
No hei! Mähän omistin teitä ihan kybällä! Joe on vaan niin huono!:D :D

nojoo...:eek: :p
 
Joo ajattelin että tänne vois pistää matsien tuloksia

Deadly alliance(peasant&minä) vs theyoutbrakeboyz?(krekko&juussi)

1.Map cinema
1-1
2.Map se joku benefth mappi :confused: 2-2
3.Map museum 3-3
4.Map se viemäri,missä on niitä juna vaunuja 4-4
5.Map Mount Hospital 5-5
6.Warehouse 7-5

eli minä peasant voitimme tuon todella tiukan matsin.kiitos krekko&juussi hyvästä matsista
 
gg :cool: ainakin hauskaa meillä oli, ammuskeltiin teitä spybulleteilla ja kuunneltiin perään "ei vittu nyt joku ampuu mua sähköllä" muutamaan kertaan :)

Tasaista aina Warehouseen asti, jossa ensimmäisen kerran vakoojina pystyitte murtamaan puolustuksen. Me ei (99%...:p). Parempi voitti.

krekko&Riippi etsii vastustajaa lauantaille (3.7) tiistaille (6.7) ja torstaille (8.7) (näinkö se meni?), mieluummin 22.00 jälkeen, löytyykö ottajia?
 
haastoin teidät tänään klo 20.00 kun peasantille ei käy toi 22.00
 
accepted :)

edit..
haluatko uusintaottelun niin, että peakin pääsee paikalle?

Löytyykö muita pareja? Peko&Girder? Ownasitte betassa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Splinter Cell

Noh, ajattelin vain ilmoittaa että pelailen tuota pandora tomorrowia nimimerkillä S.P.P_92. Olisi myös kiva jos muutkin laittaisi niitä nimimerkkejään splintterissä. Löysin tästä ketjusta vain kaksi, jotka kertoivat oman nimimerkkinsä. Itse pelailen siinä iltäpäivästä kuuteen asti arkisin (HUOM. En tarkoita että pelaisin joka päivä!), viikonloppuisin vaihtelee.

(Ohhoh, tosiaan, olen uusi käyttäjä. Ei tarvitse neuvoa käyttäytymissääntöjä. Foorumiloinut ennenkin.)

Mutta mitä mieltä te olette koodittajista, siis jotka käyttää koodeja onlinessä? Itse olen tavannut muutamaan, ja ne on ärsyttäviä. Vaikkapa Warehousessa näin kun yksi vakooja (Olin itse vakoojana.) teleporttasi yhden laatikon päälle. Sitten kysyin englanniksi, miksi se käyttää koodeja, se ei sanonut mitään. (Vaikka tiesinkin miksi se käyttää koodeja, kuitenkin.) Mutta ei tuo ole kovin paha tapaus, mutta sellaiset ärsyttää, jotka käyttää paljon pahempia koodeja. Onko teillä jotain omia kokemuksia koodittajista?

Edit//Swhat, kerroit sen aikaisemmin ja huomasin sen jo. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom