Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSBM bonukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kanis

New Member
Minulta puuttuu ainoastaan yksi bonus SSBM:ssä ja se on Power Shielder. Voisiko joku kertoa miten sen saa? Jos joillakin on ongelmia saada muita bonuksia niin voin yrittää parhaani mukaan auttaa heitä.

Tuo pitkääkin pitempi SSBM-threadi olisi omiaan tällekin keskustelulle, joten jos joku kynnelle kykenevä yhdistäisi tämän sinne, olisivat kaikki tyytyväisiä.

Vastaan kuitenkin:
Mistä tiedät että sinulta puuttuu vain yksi bonus? Eihän sitä näe mistään.
Olen itsekin yrittänyt saada niitä, mutta kun en tiedä mitkä olen saanut ja mitkä minulta vielä puuttuvat, on yrittäminen jäänyt melko lailla vähäiseksi.
Power Shieldia en tietääkseni ole saanut. Olen kuullut, että sen saadakseen pitäisi suojaus laittaa päälle juuri kun vihollinen iskee. Olen tehnyt tätä, mutta Bonusta en ole saanut ainakaan silloin kun olen sitä tieten tahtoen yrittänyt.
On tietysti mahdollista, että se olisi tullut minulle joskus aivan tavallisen pelin aikan, ja jäänyt minulta näin ollen huomioimatta.

Onko kyseessä Power Shield, kun tietokoneen pelaajat käyttävät tavallista suojausta projektiili-iskujen takaisin heijastamiseen?

EDIT: Tällainen löytyi Gamefaqsista:
Used the Power Shield often. (3 times or more in 1 minute)
<Pick a couple of human players and a 1 minute timed match.
Now attack with one controller and shield with the other as
soon as the attack hits. You should see a faint white
explosion looking pattern, and a different noise. When
compared to simply putting up a shield first and then getting
hit, you will know what I'm talking about. Just do three of
these "white-flash" blocks within the minute and you should
get this. I did a very basic method of using standing
punches (with Mario) on the character and blocking them.>

Olen mielestäni tehnyt tuon englanninkielisen ohjeen mukaan enkä ole saanut bonusta, mutta täytyypä kokeilla tuota sinun ehdottamaasi juttua, kiitti!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Olen mielestäni tehnyt tuon englanninkielisen ohjeen mukaan enkä ole saanut bonusta, mutta täytyypä kokeilla tuota sinun ehdottamaasi juttua, kiitti!
Kokeilin itse ja onnistuin.:)
Jos sinulla vain on kaksi ohjainta, painele toisella A:ta ja toisella L:ää tai R:ää juuri iskun aikaan niin kyllä sen pitäisi onnistua. Huomioi erityisesti että sen pitää onnistua vähintään kolme kertaa minuutin sisään.

Vihdoin onnistuin itsekin. Ajoituksen täytyy olla vain pirun tarkka. Sain kaikki bonukset ja voitin Diskun trophyn. Nyt vain puuttuu se perhanan Captain Olimar, jonka saa ostamalla Pikminin.

TelpeFion:

Mistä tiedät että sinulta puuttuu vain yksi bonus? Eihän sitä näe mistään.

No kyllä sen itse asiassa näkee, juju on ainoastaan siinä että onko GameFAQsin kaikkiin SSBM-faqeihin luottaminen. Siis, jos et tiennyt, pelissä on paikka josta näkee, mitkä kaikki bonukset on suorittanut.

Eli vaikkapa tulostat SSBM-faqit paperille ja poistat listasta ne jotka olet jo suorittanut, käyttämällä apuna toista listaa jonka löydät itse pelistä... nääh, ymmärsit jo varmaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legomancer
No kyllä sen itse asiassa näkee, juju on ainoastaan siinä että onko GameFAQsin kaikkiin SSBM-faqeihin luottaminen. Siis, jos et tiennyt, pelissä on paikka josta näkee, mitkä kaikki bonukset on suorittanut.

Eli vaikkapa tulostat SSBM-faqit paperille ja poistat listasta ne jotka olet jo suorittanut, käyttämällä apuna toista listaa jonka löydät itse pelistä... nääh, ymmärsit jo varmaan.
Kerpele, enhän minä ollut huomannut että tuolta Bonus Recordsista näkee vain ne jotka on saanut. Luulin, että siellä on täydellinen lista kaikista bonuksista, mutta tein testin:
Muistikortti pois, pelasin yhden kahden minuutin Melee-matsin, menin katsomaan Bonus Recordsiin, ja yllätys yllätys: siellä olikin vain muutama bonus!
Nyt onkin sitten helpompaa saada nuo jäljellä olevat bonukset kun voi tarkistaa mitä minulta puuttuu...:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Sain kaikki bonukset ja voitin Diskun trophyn. Nyt vain puuttuu se perhanan Captain Olimar, jonka saa ostamalla Pikminin.
Samat sanat.:)
Hitto, en tunne ketään kuka omistaisi Pikminin...:(

Pikmin on erittäin laadukas ja erillainen peli kokemus, suosittelen sen ostoa muutenkin kuin yhden pystin takia!

[mielipide] Pikmin on myös pirun lyhyt. Ja tylsä. Itse en suosittele sen ostoa jos haluaa pelin jota jaksaa pelata viikkoa pidempään. [/mielipide]

Ylös Bottom