Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

star fox adventures

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

thorn

New Member
KIITTI PALJON TIEDOSTA, NYT PÄÄSIN PELISSÄ ETEENPÄIN.

Mitä "linnassa" pitää tehdä jonne laitetaan ensimmäinen spell stone??? Olen tullu niin pitkälle että oon käyttäny sitä kivee yhden oven avaamiseen. Vähän ennen oli kaksi tuli lepakoita ja en tiedä jos niitten kanssa pitää tehdä jotakin, mutta niin pitkälle kun minä pääsen niin siellä on yks kyltti jossa lukee jotakin että tästä päsee läpi vain se joka pystyy tekemään jotakin sen spell stonin kanssa, en muista mitä. Siellä on kanssa kaksi lyhtyä joissa liekki vaihtaa väriä, sininen punainen ja vihreä ovat värit ja niitten edessä on kaksi tolppaa joitten päissä roikkuu kuula, yksi kummassakin. Kuulien värit ovat sininen ja vihreä eli varmaan jokin punainen esine puuttuu??? Olen yrittänyt kaiken maailman konsteja mutta mikään ei toimi joten voiskohan joku auttaa!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: star fox adventures

En nyt ole aivan varma mikä kohta menossa, mutta jos muistan oikein niin siinä pitää ampua täsmäävän värisen liekin läpi sillä staffilla. Eli menet niin että kun tähtää liekkiin se kuula on siellä takana, osuu molempiin yhdellä.
 
Ylös Bottom