P pZiuz KonsoliFIN Alumni 23.10.2005 #2 Vastaus: Star wars: Battlefront Hiivatti kun en huomannut aikaisemmin. Oisin voinut tulla mielellään
O oopee1 New Member 10.11.2005 #3 Vastaus: Star wars: Battlefront Jostain syystä on tosi vähän pelaajia onlinessä. Huippu peli kyllä.
P pZiuz KonsoliFIN Alumni 10.11.2005 #4 Vastaus: Star wars: Battlefront SWBF2 löytyis nyt kanssa hyllystä. Oliskos siihen innokkaita pelaajia vaikkapa sunnuntai-iltana?
Vastaus: Star wars: Battlefront SWBF2 löytyis nyt kanssa hyllystä. Oliskos siihen innokkaita pelaajia vaikkapa sunnuntai-iltana?
O oopee1 New Member 10.11.2005 #5 Vastaus: Star wars: Battlefront pziuz sanoi: SWBF2 löytyis nyt kanssa hyllystä. Oliskos siihen innokkaita pelaajia vaikkapa sunnuntai-iltana? Klikkaa laajentaaksesi... Oliskin vara ostaa SWBF2. Hmm. Pitää vissiin luopua muutamasta hyvästä pelistä. Edit: Tällä viikolla pitäs löytyä minultakin kyseinen peli. Joten minä oon valmis pelaamaan porukka"laser"mättöä milloin vain. Viimeksi muokannut moderaattori: 14.11.2005
Vastaus: Star wars: Battlefront pziuz sanoi: SWBF2 löytyis nyt kanssa hyllystä. Oliskos siihen innokkaita pelaajia vaikkapa sunnuntai-iltana? Klikkaa laajentaaksesi... Oliskin vara ostaa SWBF2. Hmm. Pitää vissiin luopua muutamasta hyvästä pelistä. Edit: Tällä viikolla pitäs löytyä minultakin kyseinen peli. Joten minä oon valmis pelaamaan porukka"laser"mättöä milloin vain.