Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sime
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sime

New Member
Miten niitä lisämaita pääsee pelaamaan? Tarviiko siihen nettiä tai jotain? Ohjeissa ei lue mitään ja oon googlellakin yrittänyt etsiä, mutta en löytäny mitään. Oon pelannu pelin läpi ja kokeillu molempia loppuja, mutta en löydä niitä lisämaita. Ja nettiä mulla ei siis oo pleikkariin.

Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition

Siis eivätkö ne kaikki lisärit ole nyt tuolla "Ultimate Sith Edition" -levyllä?

"The Ultimate Sith Edition combines the original Star Wars: The Force Unleashed videogame and three new levels to create the definitive ultimate-evil storyline of the events that occurred between the two classic Star Wars movie trilogies.

Additional content includes two levels set on Coruscant and Tatooine previously only available via direct download, and an all-new exclusive level available only in the Ultimate Sith Edition package."

Eli kolme "lisä"kenttää (joista kaksi ollut aiemmin netistä ladattavana & yksi aivan uusi).

Vastaus: Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition

Main menusta New game, sen jälkeen valitset save slotin ja sitten peli kysyy, pelataanko "emopeliä" vai jotain lisäosaa. Tuossa järjestyksessä homma muistaakseni meni.

Ihan sama mitä olet emopelissä pelannut, lisäosat ovat ihan itsenäisiä ja erillään emopelistä. Eli vaikka et olisi peliä koskaan pelannut, lisäosiin pääsee silti heti käsiksi. Ja toisaalta vaikka hahmo olisi emopelissä kuinka huippuunsa kehitetty, siitä ei ole mitään hyötyä lisäosissa.

Tommosen neuvon sain itse The Force Unleashed -keskustelussa :)

Ylös Bottom