Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Starcraft: Ghost

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoSpoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NoSpoon

New Member
Vaikuttaa erittäin lupaavalta julkaisulta, kuten Blizzardilta sopii odottaakin. Gameplay videot ainakin näyttävät mitä tuleman pitää, grafiikka on hillityn tyylikästä. Mielestäni Starcraft "maailman" sovittaminen 3D-ympäristöön on onnistunut erittäin hyvin, kaikki pelin yksiköt ovat tunnistettavissa ja näyttävät juuri siltä miltä "pitääkin" omasta mielestäni. Pidän Starcraft & Broodwar, peliä/lisäosaa erittäin onnistuneina RTS naksuina, ehkäpä yhtenä maailman parhaana sellaisena, rinnalla tietty WC3 & FT. Jännittää vain miten SC universumin konsolikäännös onnistuu. Toisaalta odotin SC: 2:sta PC:lle enemmän, mutta loistavaa on silti että edes jotain saadaan korvikkeena. Diablot ja Warcraftit saanet omat jatko-osansa jo. Pakko-ostos omasta milestäni, kunhan julkaisu ajankohta pitäisi kutinsa eli 2003 aikana pitäisi vielä ehtiä tännekkin. Parhaat infot pelistä löytyy http://www.blizzard.com/ghost/. Sivuilla linkkejä ennakoihin ja pari videota ym.. extraa, screenejä, taustakuvia yms... Enjoy

Ku mä yritin kattoo niitä videoita sillä sivulla, niin se meni jollekkin saksalaisele sivulle. Enkä mä tajunnu mistä mä voisin niin kuin kattoo niitä. Eli jos joku vois kertoo miten saksaa ymmärretään...

Muuten se peli näyttäää ihan hyvältä.

Kyllä noi kaikki yksiköt on aivan saman näkösiä kuin alkuperäisessä Starcraftissä. Peli näyttää aivan loistavalta, kunpa siitä tulisi vaan hyvä, mutta kyllähän blizzardiin voi luottaa, toivottavasti.

Pelissä on luvassa kunnon sneakkia ja räiskintää. Noissa kuvissa näkyy toi viidakko, joka näyttää erittäin lupaavalta. Sekä kuva missä ghosti (en muista nimeä) hyppää soltun niskaan lupaa jo jotain mukavaa. Peli on menossa kyllä odotetuimpien pelien listaani just ny.

Ylös Bottom